vineri, ianuarie 23

GUERLAIN LES TENDRES- PRINTEMPS 2015




De ce iubim Guerlain? Pentru rafinament, pentru parfumul de violete al pudrei, pentru senzatia ca viata se poate infrumuseta cu ajutorul acestor mici artificii care uneori sunt deopotriva, si utile, si poetice. In ceea ce ma priveste, primul produs cumparat de la Guerlain a fost pudra bronzanta Terracotta, apoi un ruj rosu+lacul de unghii aferent, apoi un ruj Terracotta+lacul de unghii aferent. Acestea se intamplau in urma cu 20 de ani, deci as putea pretinde si titlu onorific:). Am cumparat constant de la ei machiaje si parfumuri, Samsara am folosit in toata perioada studentiei, am descris la un moment dat si o dezamagire cosmetica (e vorba de un ruj cu o textura care mi-a displacut si am simti nevoia sa scriu cateva cuvinte destul de manioase pe blog), insa vremea a trecut, i-am iertat, acum suntem iarasi buni prieteni. Prietenia noastra nu e doar una naiva si romantica, pastelata si parfumata, ci si pe deplin organizata financiar, caci Guerlain este un nume pretentios si se traduce, in cazul meu, in acest moment prin patru produse asezate frumos pe masuta de toaleta: o pudra pulbere Les Voilettes, un fard de obraz (ambele cu miros suav de violete) un spray/mist bronzant si un fond de ten pentru tenul meu mixt (ultimele doua nu miros a violete, ar trebui sa le trimit o scrisoare cu ton deprimat si ultimativ celor de la G, cerand sa interzica toate productiile fara acest accent parfumat, zau ca da:), iar vestea buna e ca banii chiar au fost bine investiti, toate produsele sunt potrivite si folosite aproape zilnic.

Noutatile de primavara 2015 de la Guerlain se aduna sub o denumire inspirata, LES TENDRES si se inscriu in acest registru comun, despre care am mai vorbit, al produselor casei: luminozitate, rafinament, violete, prospetime si genul acela de delicatete si putina timiditate a luxului absolut, care niciodata nu iti sare sfidator in ochi, ci te invita gratios intr-o lume  mai degraba simpla si sfioasa, deloc supusa trecerii timpului. Important: toata colectia este bine inchegata, produsele se completeaza unele pe altele, iar accentul este pus nu neaparat pe un produs anume, ci pe un ten frumos, curat, luminos, odihnit, deloc incarcat de machiaj.

Pudra compacta Meteorites de la Guerlain nu este o noutate, cum gresit a fost prezentata pe blogurile de beauty, dar pana acum putea fi gasita numai in aeroporturi, spre deosebire de cea formata din perlele clasice, mult mai cunoscute, pe care le puteai gasi in marile magazine. Locul acestora este doar pe masuta de toaleta, fiind greu de transportat/luat in calatorii. Acum, cu aceasta noua colectie, pudra compacta Meteorites poate fi gasita si in marile magazine. Ambalajul nu s-a schimbat si nici nu s-a transformat odata cu colectia de primavara, este placat cu argint, rafinat, de colectie, si exact asa cum l-am descoperit in urma cu multi ani, in aeroportul din Barcelona. In Romania colectia de machiaj primavara Guerlain va ajunge in luna februarie, iar pretul pudrei compacte este 269 lei. Lumineaza si uniformizeaza nuanta tenului si poate fi gasita in trei nuante, adaptate pentru diferite tonuri ale pielii, si oferind o luminozitate personalizata (de la stanga la dreapta: 03 Medium02 Clair04 Doré.

ECRIN 4 COULEURS: Fardurile de pleoape-gasim doua palete de patru culori, fiecare ton avand propria textură: mata, irizanta, catifelata sau metalica18 Les Nuées et 504 Les Precieux- 284 lei

Noutatea absoluta este METEORITES BABY GLOW, new entry in luminoasa si spectaculoasa lume a Meteoritilor, din a caror stralucire, de altfel, si imprumuta serios. Contine polimeri corectori si luminosi, secret preluat, desigur, din legendarele perle Meteorites. Curcubeul de perle atent selectionate: rosu, albastru si auriu, invizibile ochiului, formeaza o textura magica ce improspateaza instantaneu tenul.
 Este un fluid de ten lejer, nicidecum un fond de ten, poate fi considerat o buna baza anti-oboseala, cu efect spectaculos "peau de bebe", cu dubla protectie: SPF 25 si vitamina E ( pentru a proteja eficient tenul de radicalii liberi), cu rolul clar desemnat de a aduce inca un plus de luminozitate tenului, dar si de a-i rafina textua acoperind porii. Il gasim in trei nuante: 02 Clair, 03 Medium si 04 Dore.

In colectie a mai avut loc si mascara Cils d'Enfer Maxi Lash, nici aceasta nu este vreo noutate, nuanta de bleumarin 04 Marine fiind cea care o propulseaza totusi in editia de primavara, pretul fiind 168 lei.


Cele doua rujuri sunt editie limitata, efectul e satinat:, nu au fost aduse in Romania: 60 Rosy Silk si 540 Peach Satin


A doua noutate absoluta a colectiei: un mi-nu-nat blush de perle LES METEORITES ECLAT ANGELIQUE: diafan, parfumat cu violete, cu aport bonne-mine, in nuante delicate si trandafirii, ce amesteca cu maiestrie trei nuante : sampanie, roz bonbon si fucsia, asadar imbina luminozitatea, prospetimea si culoarea.
Pretul este 238 lei. Lacul de unghii in roz naiv 368 Baby Rose (124 lei) opac, completeaza delicatetea acestei colectii frumoase ca un haiku scris primavara, cand ciresii sunt infloriti.


Un singur amanunt as dori sa mai scriu: eu astept si parfumul Meteorites, numai si numai cu violete #violete #violete...

12 comentarii:

Adelina Eneșca spunea...

Draga mea, Adela, stilul tau de scris face cinste produselor Guerlain. Mereu o sa iti fiu recunoscatoare pentru ca acum vreo 5 ani ai mentionat pe blogul tau parfumurile Shalimar si Samsara, iar eu am simtit ca trebuie sa le incerc. Am fugit la micuta parfumerie din orasul meu si le-am probat pe cate un blotter. Cu cata bucurie am pastrat acele blottere si ce bine ma simteam de fiecare data cand le miroseam cu ochii inchisi!
De atunci, pasiunea mea pentru Guerlain a crescut si am crescut si eu odata cu ea... Colectia Les Tendres e atat de diafana si frumoasa, incat pur si simplu doar vizualizand produsele sunt recompensata cu o stare de bine. Singurul regret este ca cele doua nuante de ruj Kiss Kiss nu sunt disponibile in Romania.
Eu momentan planuiesc sa imi cumpar primul meu Rouge G, la care visez de ceva vreme... insa si noile perle pentru obraji ma ispitesc!

Marioara spunea...

Buna. Vreau sa-mi cumpar o crema buna de la Sisley pentru ten mixt care sa lumineze tenul,pentru varsta de 24 de ani,ce mi-ai putea recomanda ?

adela sirghie spunea...

@Adelina: da, imi aduc aminte de discutiile noastre:)
Mie Rouge G nu mi s-a potrivit deloc...

adela sirghie spunea...

Marioara: aceasta-http://www.sisley-paris.com/en-INT/skincare/face/purifying-care/botanical-d-tox-30ml.html
Dar te poti informa despre toate produsele lor accesand sectiunea cu "ten mixt". Tine cont ca gama cu rasini tropicale, (pe care eu am folosit-o intr-o vreme) este pt ten gras si daca te tenteaza, ea trebuie folosita numai pe zonele cu probleme.
Sa imi spui ce decizie iei:)

Adelina Eneșca spunea...

Adela, uitasem sa mentionez, de ce nu cauti parfumul Meteorites? Se mai gaseste inca pe ebay sau la unii vanzatori de pe forumul fragrantica punct com. Nici eu nu l-am testat inca, insa ador violetele pudrate si cred ca mi s-ar potrivi de minune!

Ioana spunea...

Iubesc toate parfumurile Guerlain. Champs-Élysées este incredibil, este un parfum atât de tandru încât uneori seara îmi parfumez perna cu el :)

Anonim spunea...

Buna Adela. Si eu citesc cu placere postarile tale. Personal nu prea folosesc cosmetice, in afara de fard pentru pleoape si mascara si foarte rar un ruj. In schimb nu plec din casa fara un strop de parfum. Am incercat multe arome dar parfumurile casei Guerlain sint pentru mine undele dintre cele mai rafinate. Cele mai "vechi" precum Shalimar, Mitsouko, L'Heure Bleue sint preferatele mele. De Meteorites m-am indragostit instantaneu pentru aroma subtila si pudrata de violete. Cind am aflat ca va fi discontinuat am cumparat toate flacoanele pe care le-am mai gasit prin parfumerii - pina si un tester. Am scris celor de la Guerlain intrebindu-i daca va fi reintrodus...raspunsul a fost negativ din pacate. Eu una nu as cumpara un parfum de pe eBay sau alt site. Durata de viata a unui parfum e limitata si cum Meteorites a fost demult discontinuat, s-ar putea sa ai o surpriza....acra.. :)

Ramin insa cu speranta ca intr-o zi poate poate il vor reintroduce pe piata...

Adriana

adela sirghie spunea...

@Adelina Tomescu: imi doresc parfumul, insa ar trebui sa am o sursa oficiala Guerlain, din pacate nu am...

adela sirghie spunea...

@Ioana: da, Guerlain are acel farmec burghez care il face sa rupa plutonul...

adela sirghie spunea...

@Adriana: la fel ca si tine, cumpar numai din surse oficiale. Dintotdeauna.
In privinta acestui parfum, am o intrebare si o curiozitate: se simte iris, sau e atat de multa violeta incat se topeste?

parbrize spunea...

arata genial, sunt de o calitate superioara

Anonim spunea...

Adela, eu nu am sesizat nici aroma de iris nici pe cea de heliotrop, pentru mine Meteorites e predominant violete, violete si iar violete.. :)

Adriana