luni, ianuarie 5

Pe urmele doamnei Carmen Iohannis

Ma tot gandesc, de la inceputul anului, daca sa imi iau sau nu o frumoasa rochita cu flori, din chiffon, pe care am vazut-o AICI , imi ramasese in minte de ceva vreme, dar acum era si la reduceri. Nu acesta a fost motivul principal pentru care am decis ca va fi prima rochie a anului 2015, ci faptul ca am impresia ca mi se potriveste 100%, desi nu am avut niciodata ceva asemanator.
Daca o vezi "la perete" nu iti spune nimic, am trecut si eu peste ea fara sa o bag in seama, noroc ca am vazut-o purtata de doua fete gratioase, acum cred ca odata ce a alunecat pe tine, e unduitoare ca iarba in bataia vantului de vara. Si uite asa am ajuns sa ma gandesc iar la Carmen Iohannis, la urma urmei, de ce nu o maxi-dress florala si vaporoasa, purtata cu botine, peste leggins sau chiar jeans (slim sau flare-preferatii mei), in stil boho-chic, exact cum poarta fetele de mai jos?
La vara, o voi purta peste costumul de baie, pe malul marii. Va zic, vreau sa fiu mai curajoasa anul acesta, sper sa postez mai multe poze, mai multe tinute, c'est bon pour le moral… Am comandat-o deja online, sper sa ajunga la mine la finalul lunii cel tarziu…


3 comentarii:

Ioana spunea...

Frumoasă rochia. Dar știi ce cred eu ? Că doamna Carmen Iohannis ar trebui să fie pe urmele tale și nu invers :)

adela sirghie spunea...

Multumesc draga mea:)

Vision By Mila spunea...

Pretty! Asteptam a 3a poza, cu tine!