vineri, ianuarie 30

Cum afli daca blogul tau este mobile-friendly


Blogul meu are un design 100% mobile-friendly, ceea ce este, va rog sa ma credeti, foarte foarte important, caci conform statisticilor, mai mult de 50% dintre cititoarele mele intra aici in acest mod. Va multumesc, dragile mele! Daca vreti sa va convingeti, accesati cu incredere

Eu nu sunt regina dexteritatii in materie de SEO, tools scl, probabil ca nu o sa fiu niciodata, insa un lucru imi este foarte clar: de oriunde ai accesa blogul, trebuie sa fie usor. Sa nu intampini niciun obstacol. Sa poti citi ce vrei, oricand, oriunde si de oriunde. Orice- caci sunt o liberala in gandire, stiti asta, nu?

Va puteti verifica siteul/blogul AICI si puteti tot aici puteti gasi si niscaiva modalitati utile daca vreti sa va construiti un design mobile-friendly.
Awesome! This page is mobile-friendly.

How Googlebot sees this page

4 comentarii:

coco spunea...

multumim frumos!

Debora Tentis spunea...

Multumesc pentru info, mi-am testat si eu blogul si este ”Minunat” pentru mobil :-)

adela sirghie spunea...

Cu mare drag! Ma gandeam eu ça for fi fete interesate...

Mihaela Mih spunea...

Da, cand sunt pe drum si vreau sa mai aflu noutati si eu intru de pe mobil pe blogul tau. :) Sincer, nu m-am gandit ca s-ar putea sa am probleme in privinta asta. E dragut ca totusi cineva contorizeaza si se gandeste la toate aspectele.