miercuri, martie 25

BUNA VESTIRE:)


Dragile mele,

azi, 25 martie 2015, de Buna Vestire, sa stiti ca aveti dezlegare (si) la carti. Si eBooks. AICI,  daca doriti sa intrati, caci din nou e reducere 50% pe elefant, considerat cel mai mare depozit de carte de la noi din tara.
Doar azi. Daca mai aflu, va mai spun, cum sa nu…
Sigur, si mie mi se pare mai funny sa te duci la Carturesti si sa pleci fericita si luminoasa la fata, plutind poetic cu cateva carti sub brat, dar acolo nu au niciodata astfel de reduceri, stiti si voi...
Eu vreau cateva carti semnate Neagu Djuvara, le pandesc de ceva vreme, cred ca acum e momentul prielnic.
Inclusiv Amintiri si povesti mai deocheate:)
A citit-o cineva? Ma astept sa fie savuroasa.

3 comentarii:

Ioana spunea...

Da, eu am citit-o, e scrisă în același stil cald și inconfundabil. Neagu Djuvara are un mare talent de povestitor deși povestirile nu sunt nici pe departe, la ceea ce numim în zilele noastre, ”deocheate”.
Merită să fie citită!

Nicoleta spunea...

Si eu am citit-o. Mi-a placut mult. E o carte ce o citesti pe nerasuflate. @Ioana tind sa iti dau dreptate, nu as numi povestirile 'deocheate'.

adela sirghie spunea...

De-abia astept!!!