luni, martie 30

ORLY BB CREME ALL-IN-ONE TOPICAL TREATMENT


BB Creme de la ORLY este un produs premium "makeup for nails" pe care l-am dorit cu mult timp inainte de a-l avea/aparea in Romania. Sunt posesoarea unor unghii subtiri, cu striatii destul de vizibile, care se ingalbenesc repede, asa ca in ultima vreme am investit mult in produse care sa le pastreze sanatoase si sa le repare rapid. In ultimul an, mai mult decat oricand. Trei produse sunt esentiale pentru mine in acest moment:uleiul de cuticule si crema de maini(cu argan, tot de la Orly, am scris despre ele AICI) si BB Creme, despre care am de gand sa scriu acum. Solutie speciala pentru cuticule nu mai folosesc, le imping cu betigasul dupa dus/baie, apoi aplic uleiul, care are meritul ca le repara si aranjeaza instantaneu.


Ce este de fapt acest BB Creme pentru unghii? Un tratament local, cu acid hialuronic pentru hidratare, cu agent de netezire, dioxid de titan, vitamina C si filtre UV, pentru a reda unghiei culoarea sanatoasa si a o proteja impotriva factorilor poluanti.
Se aplica pe ungia curata, unul sau doua straturi, in functie de opacitatea dorita. Acopera toate imperfectiunile, inclusiv striatiile, culoarea galbena sau matuirea inestetica a unghiei. Nu se foloseste ca baza sau top, ci doar ca tratament.
Pentru mine este un must have, nu cunosc ceva compatibil in acest moment.
BB Creme are o nuanta placuta, delicata, putin peachy, asadar nu lasa unghia transparenta ci frumoasa, intr-o nuanta naturala,  ca si cum ai aplica peste ea un BB creme. Chiar daca la inceput am fost sceptica in privinta denumirii (in masura in care am fost si intrigata si interesata de acest produs), dupa ce l-am folsit intensiv doua luni de zile, pur si simplu nu as putea sa ii gasesc o alta denumire

Important: trateaza excelent  si rapid unghia deteriorata, o intareste si o repara, in timp ce aceasta arata deja impecabil datorita stratului de BB Creme. All-in-one Topical Cosmetic Treatment.
Il folosesc si pentru unghiile de la picioare.

18 ml. 72 lei.

Distribuitor unic: Rowe (office@rowe.ro)
Eu l-am luat de la salonul KEIKO DOROBANTI.

2 comentarii:

Claudia's Choice spunea...

Pretul este cam ridicat, dar ce nu facem noi pentru unghii frumoase? Eu acum stau intr-o zona cu apa dura, si la serviciu tot de acelasi tratament am parte. daca nu aplic crema intensiv si in fiecare seara ulei de cuticule, nu reusesc sa le tin in frau.

adela sirghie spunea...

Eu in ultima vreme gradinaresc si am pielea mainilor destul de uscata. La fel si cuticulele, caci nu prea imi place sa folosesc manusi.