vineri, martie 27

GUERLAIN POUDRE LIBRE LES VOILETTES

Objet du désir:

Va spun de la inceput ca o ador, deci ceea ce urmeaza nu reprezinta altceva decat explicatiile acestui sentiment. Este la egalitate de puncte, in inima mea, cu pudra libera CARON (care miroase a roze si este socotita ca fiind cea mai fina din intreaga lume), pe care am folosit-o cand eram studenta si de care imi este nespus de dor (o voi recumpara dupa ce o termin pe cea de la Guerlain).
Miroase discret si fermecator a violete, parfum pe care nu il pierde odata ce trec lunile fierbinti de vara, cele melancolice de toamna, cele friguroase de iarna si incep cele luminoase, cele mai frumoase dintre toate, de primavara, chiar daca iti hranesti zilnic sufletul si tenul cu ea. Este o feerie cand o deschizi, dar mirosul e delicat si nu stanjeneste deloc, dispare in aproximativ 10-15 minute dupa ce ai aplicat-o pe ten.
Are acel farmec burghez-feminin si parca te determina sa ai gesturi elegante si ganduri curate cand o aplici, e, intr-un fel, o bucurie a sufletului, o poezie in oglinda a unei vieti in care ar fi trebuit sa ai mai mult timp pentru tine. Timp de calitate, timp de visare si dulci cochetarii.




Pudra libera e relativ usor de aplicat/folosit, dar exista cateva mici, dar serioase reguli pe care trebuie sa le respecti, cred ca mai simplu este sa vizionati acest videoclip de la Caron, stiu ca l-am mai pus pe blog, dar este complet si foarte usor de urmarit, de aceea apelez tot la el-click AICI

Pudra libera Guerlain Les Voilettes este fina, matasoasa si matifianta, o socotesc potrivita mai degraba tenului mixt/uleios si fixeaza foarte bine fondul de ten, fie ca e vara, primavara, toamna sau iarna. Nu este un new entry 2015, a aparut in toamna anului 2013, iar eu am cumparat-o anul trecut, in vara, din Barcelona. Cred ca 45-50 Euro am platit.

Pudre Libre Transparente Voile de Matite- in nuanta 3 (medium) este cea pe care am ales-o eu. Nu este cea mai deschisa, recunosc faptul ca incalc regula tenului deschis la culoare, trisez cu o nuanta sau mai nbine zis o jumatate de nuanta, caci nu ma recunosc in oglinda atunci cand am tenul ca de ceara. Aplic lejer si pe gat si asta-i tot. Nu e ceva exagerat, tenul e doar o idee mai auriu. Odata ce ai aplicat-o peste fondul de ten, matifiaza si ii da luminozitate, dar fara sa se observe existenta ei, parca se topeste discret in timp ce uniformizeaza tenul. Este perfecta. Si spun acest lucru comparand-o cu Sisley, Dior, YSL si Chanel, pe care le-am folosit de-a lungul timpului. Toate cele enumerate mai sus au fost foarte bune, nu am nimic sa le reprosez, dar aceasta  este stralucita din toate punctele de vedere.
Ambalajul este elegant, auriu si fosrte rezistent la lovituri si umezeala (desi acopera un plastic), iar buretelul aplicator este moale si rezistent la spalat. De exceptie.

Ca blush, folosesc tot Guerlain-Rose aux Joues Chic Pink despre care am scris AICI.

A aplica cu calm si eleganta pudra libera este genul de gest pe care daca nu il aprecizi acum (se intampla!) e bine sa il pastrezi, e un gest pe care e bine sa ti-l amintesti la un moment dat, chiar daca acum nu ai rabdare pentru el, pentru ca iti va fi de folos la un moment dat, cand vei dori sa redescoperi o lume pe jumatate ascunsa, pe jumatate uitata, a feminitatii absolute. Uneori am impresia ca nu e vorba o pudra, ci o carte in care se ascund iubiri, gesturi elegante si miscari filmate cu incetinitorul, dar si flori uscate ramase de la prima mare iubire.

8 comentarii:

ilda76 spunea...

Vai de mine si de min, dumnezeieste ai scris, Adela! Am citit lasandu-ma cu totul purtata de gandurile tale si mi-ai determinat acest feedback spontan - pe un fond care implica sa-mi arunc putin ochii prin blogosfera caci nu ma simt in stare de mai mult!

Articol de nota 20, cu felicitari!
Fireste ca mi-am spus asa: vreau si tre-bu-ie sa am pudra aceasta macar o data in viata! Imagineaza-ti ce ai facut din mine, eu nu folosesc pudra de cativa ani buni! :)) Dar am un punct sensibil: in vremea cand foloseam, pudra pulbere era - de departe - favorita mea! :)

Te imbratisez si iti multumesc pentru faptul ca mi-ai daruit o stare pozitiva cu acest review!
Ilda
Lavender Thoughts

delia spunea...

O timida intrebare: ar fi potrivita si pt un ten usor gras? Am 22 de ani, deci se scuza :)). Nu e ceva exagerat, doar un usor luciu al fruntii si pe partea laterala a nasului..

adela sirghie spunea...

@ilda: da, este o bijuterie aceasta pudra. In curand voi scrie si despre un fdt pentru te mixt/gras de la Guerlain, dar nu voi avea asemenea cuvinte de lauda...

adela sirghie spunea...

@Delia: desigur, cred ca ar fi minunata pentru tenul tau:)
Insa trebuie sa te uiti cu atentie pe videoclipul de la Caron, sa nu ti se para greoi procedeul. Daca ti se va parea greoi, varianta pudra compacta Les Voilettes este la fel de potrivita.

Anca M. spunea...

M-am indragostit de pudra asta, doar citind articolul tau :))) Din pacate eu a tenul uscat, mai ales in zona T si pe pometi, asa ca evit sa folosesc pudra. Poate s-ar potrivi vara, la evenimente speciale, dar in acest caz expira pana reusesc eu sa folosesc jumatate din pudra ... Oricum astept cu interes urmatoarele review-uri!

Anca M. spunea...

M-am indragostit de pudra asta, doar citind articolul tau :))) Din pacate eu a tenul uscat, mai ales in zona T si pe pometi, asa ca evit sa folosesc pudra. Poate s-ar potrivi vara, la evenimente speciale, dar in acest caz expira pana reusesc eu sa folosesc jumatate din pudra ... Oricum astept cu interes urmatoarele review-uri!

adela sirghie spunea...

@Anca M: da, pudra aceasta este matifianta, nu este potrivita pentru tenul tau...

Adelina Eneșca spunea...

Draga Adela, m-ai facut sa visez, iar pentru asta, iti multumesc din suflet. Am pus pudra pelista de dorintesi o sa visez cu drag la ea. Oare se gaseste la noi?