sâmbătă, ianuarie 29

Acum doi ani...






Prima mea sedinta foto adevarata (multumesc frumos, Aida!), pentru revista J'Adore (care a devenit Shopping Report intre timp). Pe vremea aceea ma intrebam daca e potrivit sau nu sa tin un blog:)
Foto Mihai Bumbu
Hainele au fost alese de Andra Clitan( de fapt toata tinuta a fost aleasa fara sa ne intalnim, fara sa ne cunoastem, fara sa vada vreo poza de-a mea, i-am comunicat prin telefon doar doua lucruri: inaltimea si greutatea) si a fost o surpriza totala, pentru ca nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa ma imbrac vreodata asa!
Later edit: poza pe care am ales-o pentru J'adore a fost ultima(in total au fost vreo 70), dar nu mai tin minte care au fost criteriile dupa care m-am ghidat.

26 de comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

Andra Clitan a ales ft bine!!!
Felicitari! :)

Georgiana spunea...

Erai frumoasa si gratioasa, cum esti si acum! pupici

Alexandra spunea...

Hei, rochia si sandalele luate cu ciorapi sunt in trend chiar acum! Sigur e de acum 2 ani?
Foarte dragute sunt pozele

Anonim spunea...

hei! cebine ca nu ti trecea prin cap sa te imbraci asa!!amramas cu impresia ca admiri stilul kate moss.Ramai pe el!

Adina//SeptembrieJoi spunea...

LOve the outfit! Iar tu arat(a)i foaaaaarte bine!

Kali_lamaitza spunea...

ce frumoasa e rochita siiti sta f bine.....

Anonim spunea...

foarte draguta!trebuie sa repeti experienta neaparat si sa pui pozele pe blog sa te vedem si noi!

Agnes spunea...

esti o scumpa! ce sandale sunt nu mai tii minte?

Dee spunea...

ce dulce esti imbracata! si esti o frumoasa!

Monica - Pisica albastra spunea...

oh, WOW, Adela, superbe poze!
ce bine iti statea cu parul lung! ...desi daca ma gandesc, mi-au placut si pozele mai recente, cu el mai scurt, mai "soft"

boleroul acela si sandalele - to die for!!! iar dressul texturat e asa jucaus! oricum, ideea e ca te poti uita la poze cateva minute continuu si tot gasesti ceva nou.
dar am iubit din prima secunda sandalele! :))

si imi place energia pe care o emani: se vede ca te-ai simtit in largul tau la sedinta foto :)

Ema, Brasov spunea...

Scumpa foc!
:*

Laura spunea...

Wow!:)

Zuzele spunea...

Fara suparare, dar mie nu imi plac hainele absolut deloc! Mi se par mult prea batranicioase pentru tine! Tu te imbraci mai misto de 1000 de ori, mai tineresc:) Esti ca o pustoaica, iar hainele alese de Andra Clitan mie nu imi plac! Sunt dragute sandalele si tu care, vorba fetelor, emani energie, dar hainutele sunt de mamaita! Parerea mea!:P

Anonim spunea...

Imi placi tu. Hainele insa nu. Iti taie din energie, sunt, vorba zuzelor, batranicioase.

Acum, ca te-am vazut intreaga:)), eu te-as vedea imbracata in stilul Victoriei B: skinny jeans, tricou larg,sacou cu manecile ridicate pana aproape de cot, tocuri INALTE,geanta purtata pe antebrat. Sau: jeans, un sacou pretios ,scurt,Chanel, geanta cu tortile de metal(lantz), tocuri INALTE, colier supredimensionat si un tricou simplu, alb.

Si mai cred ca ti-ar sta bine in rochii cu breteaua pe un umar,medii ca lungime(sa se vada insa genunchii).

Claudia

iguanitza spunea...

fără să te superi îți spun că acum îmi place mai mult cum arăți, decât acum 2 ani:)
Îmi place vestimentația, deși nu e pe stilul meu...
nu-mi place însă că se vede o diferență mare între culoarea feței și cea a gâtului/restul corpului. Ori fdt-ul a fost prost ales, ori din cauza luminii se vede așa...

Andreea spunea...

Eu as fi ales poza a doua! Pupici! :*

WhisperOfSecret spunea...

Cat de draguuut! Mie imi place cum iti sta asa. Nu stiu stilul tau dar si asta te prinde.

Anonim spunea...

Ce tare! e evident ca fetele care se pricep la haine au desfiintat tinuta batranicioasa imediat!E pacat adela, avem timp la 55-60 ani sa ne imbracam asa

Jules spunea...

Mie imi place rochita. Cel mai mult imi place ca unghiile sunt rosii si buzele la fel. Poate as fi renuntat la bolero, dar imi plac cirapii albi si sandalele.

Adelina Eneșca spunea...

Outfit-ul e foarte feminin. Ti se potriveste! imi place gratia ta! Si zambetul :)

Anonim spunea...

Mie mi se pare foarte feminina aceasta tinuta si departe de a fi batranicioasa. OK, nu este ceva ultramodern, dar in nici un caz o tinuta batranicioasa. Este altceva si mie imi place...chiar m-am saturat sa vad numai genti supradimensionate, tinte, curele late, lac, blugi skinny etc. Atat tinuta ta, cat si atitudinea, ma duc cu gandul la o femeie rafinata, misterioasa...iar ciorapii si sandalele fac tot farmecul (exact acel detaliu care scoate o tinuta din banal). Mie imi place!:) pup

Hanna spunea...

hey!
if i may say smth, sa stii ca si eu as fi ales tot ultima poza pentru revista. pozitia corpului imi da senzatia faptului ca esti relaxata, spre deosebirea de cea cu bratele incurcisat (mi se pare ca esti in defensiva) sau cea cu parul(pare ca esti anxioasa si de aia de joci cu parul). pur si simplu, ultima poza mie imi exprima deschidere.

imi plac foarte mult bijuteriile tale de la mana. daca este cu putinta, iti spun ca nu imi plac ciorapii aia deloc deloc, pare ca esti palida. un joc cromatic destul de limit al tinutei, dar daca te-ai simtit bine atunci, asta e tot ce conteaza.
si imi plac si unghiile tale! in special pentru ca sunt scurte si intr-o culoare tare!

hope you won't be mad with me;
hugs >:d< ..

clarra spunea...

Nu stiu cum te imbraci in viata de zi cu zi, dar dupa cum scrii... nu cred ca asa. Parca nu esti tu in acele haine... tu esti mult mai delicata si mai plina de viata. Hainele acelea nu te reprezinta, zic eu, si se pare ca nu sunt singura... Ai un chip atat de frumos, iar de la gat in jos pareai cu 20 de ani mai in varsta, din cauza hainelor. De ce nu te-au intrebat ce stil preferi? Macar atat...

adela sirghie spunea...

In mod clar, eu as fi ales alte haine. Dar in acea zi m-am lasat pe mana stilistilor, care ma vedeau atunci pentru prima oara. Eu nu am comentat nimic, nimic. NU am emis nicio judecata de valoare:) A fost o zi in care am vrut sa fiu imbracata altfel si machiata altfel.
Nici acum nu as schimba nimic din acea tinuta (desi bolero-ul nu imi place deloc, e singurul obiect vestimentar care imi displace total din tinuta). Un tricou simplu, imprimat si un colier supradimensionat ar fi fot o gura de aer proaspat.

adela sirghie spunea...

@Agnes,
sandalele erau Steve Madden, de la Otter-379 lei, cercei Oviesse-15 lei, bratara J.Lo Reaction-390 lei, costum Boudoir-700 lei, dres-Golden Point, 12 lei

Anonim spunea...

foarte classy tinuta, adela... felicitari!!!!