luni, ianuarie 24

Masca de banane

Una dintre cele mai bune masti naturale este cea pe baza de banane. La fel ca si masca de miere, eu o folosesc simplu. Fac un amestec dintr-un sfert de banana bine coapta, apoi o aplic pe fata si stau nemiscata 20 de minute. Inlatur cu un prosop ud, pentru ca la final este destul de intarita. Am gasit-o si pe yahoo beauty alaturi de alte cateva ingrediente interesante luate din bucatarie, dar pe care nu le-am incercat deocamdata. Sursa fiind demna de incredere, cred ca functioneaza:)

9 comentarii:

Anonim spunea...

bananele sunt bune si pt. par.se face o masca simpla, din banane pasate , pe care o aplici pe par si stai cu ea cam o ora.

Chocolate spunea...

Eu fac altfel. :))
Mananc banana si ma "sterg" pe fata cu coaja. Stau asa 10-20-59 de minute, apoi ma spal pe fata.

DeliasBeautyBlog spunea...

Ms ptr informatii.Trebuie sa incerc si eu :)

Adelina Eneșca spunea...

O sa incerc si eu aceasta masca! Pentru par am inteles ca e dificil de clatit, nu as avea curaj sa incerc.

adela sirghie spunea...

Eu nu am incercat pe par niciodata, nici macar tratament cu ulei de masline nu am facut vreodata. Mereu am fugit de mastile de genul acesta pentru par, mi se par foarte greu de inlaturat. Insa pentru fata mi se par foarte bune, de aceea le si recomand.

WhisperOfSecret spunea...

Foarte interesant! Ia sa incerc si eu. Interesanta tehnica lui Choco :))

mada spunea...

of, eu m-am cam lenevit ... cand eram mica ( la gimnaziu :) ) imi faceam o masca in fiecare zi ( cu produse de prin bucatarie)... retetele erau dintr-o carte de cosmetica pe care o gasisem in biblioteca ...

... uite imi propun sa imi aplic si eu o masca macar o data pe saptamana ...

Corina spunea...

si din ce punct de vedere ajuta aceasta masca????

adela sirghie spunea...

Hidrateaza tenul foarte bine si il catifeleaza. Garantat.