joi, ianuarie 6

Fresh 2011 nail polish trends

Anul trecut, in primavara, cand am facut o pasiune pentru What's with the Cattitude(detalii Aici), nu am stiut(nici macar nu am banuit) ca va fi deveni un trend universal valabil. Imi placea- si asta mi se parea suficeint. Iata un preview Aici -ultimate guide to nail polishes, cu cele mai importante tendinte in materie de lacuri de unghii in 2011. Evident, albastrul azul, de loctiitor de comandant de unitate este printre ele:)
Pe lista nebuniilor se inscrie cu onor si Riva de la Chanel
Este o culoare destul de ciudata, pana cand nu esti cu ea pe unghii nu iti dai seama cat de frumoasa si nebuna si eleganta este.
Cred ca se potriveste perfect cu o rochie honeysuckle:)

6 comentarii:

Machiaj Ochi spunea...

Ce culoare draguta I love it.

♥♥♥ Pupici ♥♥♥

Amalia spunea...

E superba nuanta...i love it:D dar trebuie sa avem mare grija pe ce fel de unghii o purtam pentru ca putem cadea foarte usor in kitsch.

adela sirghie spunea...

Unghii scurte, evident, de aceea am lasat imaginea mare:)
xoxo

Adelina Eneșca spunea...

ce bine s-ar potrivi pe unghiile mele scurte! Imi place mult culoarea. E foarte proaspata!

Anonim spunea...

ce frumoasa este nuanta si ce bine ca sunt unghii scurte :)

Jules spunea...

Imi place culoarea, este diafana si foarte feminina. Aparent vom avea o primavara pastelata, in materie de culori.