vineri, noiembrie 12

Saga lacurilor de unghii Chanel


Nebunia lacurilor de unghii Chanel a inceput in anul 1995, odata  cu lansarea memorabilului Rouge Noir (pe care l-am folosit si eu, cu mare mandrie, la vremea respectiva, deoarece aveam o prietena care lucra la Chanel si avea toate minunatiile lansate de ei). Apoi, in fiecare an, Chanel a lansat cate un lac de unghii care a devenit instantaneu, HIT si a fost preluat sau copiat, cum vreti sa-i spuneti, in toate colectiile fabricantilor de oje-pe ultimele le-am prezentat si eu pe blog, Jade, Nouvelle Vague si Les Khakis. Am gasit  azi in VOGUE  toate ojele most wanted, de la Rouge Noir la ... check it right now: Riva si Black Pearl (ce se vor purta in primavara lui 2011) care au facut femeile din lumea intreaga sa colinde magazinele sau sa liciteze si de cinci ori pretul pe ebay. Sper sa savurati si voi, asa cum am facut-o si eu, aceasta mica istorie de rafinat balci al desertaciunilor...

LATER EDIT: da, da, azuriul acesta de Saint Tropez va fi anul viitor la fel de vanat ca si Particuliere, Nouvelle Vague sau Jade...

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

2 comentarii:

alina spunea...

cool firma produse chiar bune merita incercate

Gabitza spunea...

Riva e lovely! Sper sa gasesc un dupe frumusel! Daca vezi ceva sa ne zici si noua