marți, noiembrie 23

Anna Wintour


De multa vreme vreau sa scriu textul acesta, dar mereu am amanat, pentru ca m-am gandit ca putina lume va fi de acord cu mine. Este vorba de Anna Wintour, cea zeificata intr-o masura atat de mare, incat a devenit MIT. Daca nu ar exista in carne si oase, nu ar deranja pe nimeni, din moment ce avem atatea poze perfecte.
Este foarte slaba, este foarte aranjata, este mereu foarte bine imbracata. Nu ai cum sa critici asa ceva.
Totusi, mie nu imi place deloc. Hainele pe care le poarta, stilul ei fara-de -niciun-cusur, toate acestea la un loc ma fac sa ma gandesc la o fata batrana. Minunatele ei haine o imbatranesc. Poarta haine care o imbatranesc din cale-afara, oare sunt singura care crede asa ceva? Oare are cineva curajul sa ii spuna acest lucru verde in fata? Si sa o trimita la cumparaturi la Topshop? (what a joke!) Oare o sa imi stearga blogul de pe fata pamantului si a blogosferei daca citeste ce am scris?
Annaaaa, de ce porti haine care te fac sa pari mai batrana cu 15 ani?
Pe de alta parte, despre frantuzoaicele alea doua, sexy si desirate de la Vogue Franta am numai si numai cuvinte de lauda: Emmanuelle Alt si Carine Roitfeld.
Cu totul si cu totul alta epoca...
Sigur, te poti gandi ca eu nu sunt decat o bloggerita si ea e Anna si ca lumea modei tremura cand paseste ea sau stranuta ea.
Well, there's no fun here. No fun at all!


12 comentarii:

Miss A. spunea...

Sunt oarecum de acord cu tine, tipele de la Vogue Franta sunt mult mai ok de zeificat decat anna wintour. Si Anna della Ruso de la Vogue Japonia este destul de apreciat.
Dar Anna Wintour este destul de batrana si eu cred ca ar fi chiar ciudat si de comentat daca s-ar imbraca mai eclectic.

Anonim spunea...

Sunt de aceeasi parere cu tine. In afara de coafura impecabila pe care nu a schimbat-o de "n" ani, nimic nu mi se pare frumos la ea.
Probabil ca numai dupa figura ei de om rau au ridicat-o la rang de mit...

adela sirghie spunea...

poate sunt rea...

Anonim spunea...

Anna Wintour are totusi 61 de ani, deci nu mai este la prima tinerete. Totusi are un corp frumos si ar putea sa se imbrace si mai ... tineresc, viu... nu gasesc cel mai potrivit cuvant...

Ana-Maria spunea...

Mie imi place rochia albastra. :)

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: toate hainele ei sunt foarte frumoase.

Thin Lizzy Store spunea...

pare stilul chanel,clasic,elegant,usor invechit.mie imi place mult.

Anonim spunea...

Nici mie nu imi place ... delooc.
Tot timpul cand o vad ma gandesc la Andreea Esca din cauza tunsorii.

Adela, as vrea sa-mi recomanzi un gel de spalare pt fata, pe care sa-l folosesc dimineata, pt ca dupa amiaza ma demachiez cu lot micelara ivatherm si nu cred ca e ok sa-l folosesc si dimineata si seara.Am tenul mixt sensibil.Ce parere ai de produsele dermatocosmetice Iwostin?
Aici am vazut un gel de spalare, dar nu prea stiu nimic despre produsele lor.Oana

adela sirghie spunea...

@Oana: eu de la Iwostin nu am folosit nimic, niciodata. Prin urmare, nu il pot recomanda, dar pot sa iti spun ca nu am auzit vorbe grele despre aceasta marca. Eu ti-as recomanda Yes to Tomatoes de la Sephora sau lotiunea demachianta pt ten mixt de la Ivatherm. Pe de alta parte, daca tu vrei neaparat acel gel demachiant, nu vad noiciun motiv pentru care sa nu il incerci. Dar astept sa imi spui ce decizie iei:)

Ana-Maria spunea...

As purta rochia albastra cu o jacheta din piele subtire, pana in talie, tip aviator, gri petrol. Iar in picioare - pantofi cu platforme, nude. Manecile rochiei si ale jachetei putin ridicate spre coate... Un ceas metalic pe mana stanga si un inel voluminos pe mana dreapta. Un plic surpadimensional dintr-o piele moale, rosu. :)

Celelalte haine nu imi inspira nimic. Poate doar haina de piele cu blanita...

Ramona spunea...

Hello! Adela, daca imi permiti, ii voi raspunde Oanei la intrebarea legata de Iwostin.
Eu folosesc produsele lor si sunt foarte incantata. Si eu am tenul mixt sensibil, asadar, poate experienta mea cu Iwostin o va ajuta.
Sa incep, asadar :) In gama Sensitia exista un gel pentru spalare hipoalergenic. Pe ambalaj scrie ca este "pentru pielea sensibila si uscata a fetei si a corpului" insa mie mi se pare ideala pentru un ten mixt- echilibreaza excesul de sebum si hidrateaza perfect, spre deosebire de alte geluri destinate ingrijirii tenului mix/gras, cu tendinte acneice. Acelea (in gama Purritin exista un gel pt spalare pentru un altfel de ten) usuca excesiv tenul. Cel putin asta mi s-a intamplat mie. Tot de la Iwostin folosesc de 2 ori pe saptamana, seara, Trispheric Peeling Washing Gel - gama Purritin, cu particule exfoliante foarte blande, care curata tenul, dar nu il agreseaza. Toate acestea daca nu te confrunti cu acnee, ci doar cu mici neplaceri care vin odata cu tenul gras (sunt la pachet:) ) Oana, sper ca ti-au fost utile informatiile.
Adela, felicitari pentru blog si pentru ca ai grija de... frumusete!

Anonim spunea...

Ramona multumesc pt raspuns:) acum am vazut.Oana