luni, noiembrie 1

yes to baby carrots

Folosesc samponul Yes to baby Carrots de doua saptamani. Costa 44 Ron, 300ml, de la Sephora. Curata delicat dar in profunzime, nu incurca, nu ingrasa si lasa parul la fel de suplu precum o face fratele lui mai mare, samponul Yes to Carrots, pe care l-am avut anul trecut, intr-o sticla uriasa, de jumatate de kilogram.
Acest samponul pentru copii este cea mai delicata spuma pe care am folosit-o vreodata, comparabila cu demachiantul mousse de la 3 Chenes, despre care am scris mai demult. Eu nu sunt o mare admiratoare a produselor pentru copii folosite de adulti, dar in cazul sampoanelor, pot sa fac o exceptie, avand in vedere ca mai toate sunt "tears free" .Yes to Baby Carrots are cateva mici dezavantaje pentru adultii care vor cu tot dinadinsul sa il foloseasca, cum sunt eu, dar care se transforma in avantaje majore pentru cei mici: e atat de fin incat aproape ca nu il simti, parca iti fuge printre degete, face spuma putina, deci ai tentatia sa folosesti mai mult decat este necesar, este extrem de delicat, dozatorul este perfect, dar... pentru piticuti. Daca ai un par mediu spre lung, asa cum il am eu, mai bine il cumperi pentru un copilas, iar tie iti iei varianta clasica, scapi de cateva chinuri inutile.
Sigur, pot sa il folosesc pe post de gel de dus(fiind Shampoo+Body Wash), dar efectul lui spectaculos asupra parului nu ma lasa sa fac acest lucru, in ciuda dezavantajelor pe care le-am enumerat mai sus.
Yes to baby carrots contine o formula pe baza de ingrediente naturale si hipoalergenice, fara parabeni, Phtalates si SLS.
Concluzia este ca imi place foarte mult, dar e enervant de delicat. Ce bine ca si oamenii mari au totusi produse speciale! Pe care chiar ar trebui sa le foloseasca, in loc sa fure di sampoanele copilasilor:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

Niciun comentariu: