luni, noiembrie 22

Today I Like/Azi imi place


Ultima colectie de la H&M, cea semnata Lanvin mi-a placut cel mai mult din tot ce am vazut la ei pana in acest moment. Am facut chiar si o mica selectie, un fel de wish list si sper ca le voi gasi si la noi. Nu stiu daca pantofii, desi frumosi, odata incercati, vor mai fi pe placul meu, deoarece ma tem ca ar putea sa mi se para incomozi (cum mi se intampla cu cei de la Zara de exemplu), dar accesoriile, tricourile si vestele de blana falsa arata foarte bine.
Din informatiile pe care le am in acest moment, primul magazin se va deschide in Romania abia anul viitor, asadar nu cred ca voi mai gasi aceasta colectie la vanzare. Speranta mea este sa plec in vacanta de iarna...
I'd like to buy from Lanvin H&M, I hope I 'll find the following in the Romanian store::

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

6 comentarii:

Dana spunea...

Apropo, ai idee cand se deschide H&M la noi?

adela sirghie spunea...

@Dana: eu stiu ca anul viitor, dar mi se pare ca nu mai e mult pana atunci.

Iulia spunea...

Si eu am asteptat mult aceasta colectie, dar fiind vorba de o colaborare inedita cu o casa celebra...luxury, articolele zboara rapid din magazin inca din prima zi (plus ca doar cateva magazine selectionate vand colectia..) Locuiesc in Danemarca si astazi la ora 8, era o coada imensa la intrarea in singurul H&M selectionat(desi in oras sunt in jur de 7), asa ca am revenit mai tarziu si in jur de ora 15 nu mai aveau decat cateva perechi de pantofi, , cateva paltoane si vreo 1-2 articole pt 4 modele de rochii, care nu erau chiar la preturi de H&M...rochiile in jur de 180 euro, nici urma de tricouri, desi imi doream ft. mult. Nu am rezistat si mi-am luat o rochie roz aprins, fronsata pe un umar (desi imi doream varianta aubergine) care sper sa o port la petrecerile din sezonul de iarna :)

adela sirghie spunea...

@Iulia: din ce spui, pare o nebunie, nu cred ca as fi avut nicio sansa nici eu, mai ales ca eu cred ca mersul la cumparaturi trebuie sa fie o placere. Nu as fi stat la coada, chiar daca mi-au placut mult colierele si tricourile.
Presupun ca nici coliere nu mai aveau:(
Am vazut poze cu rochia roz aprins de care spui, e foarte frumasa, mai ales pentru un winter party:)

PAPİŞ STYLE spunea...

Hello,
I discovered your blog while looking for sth related to SEPHORA products.It's a lovely blog.By the way I'm a blogger as well:-) but my blog is whole in Turkish.
http://papis-style.blogspot.com/

In addition, I'd like to know the brands of those clothes.Especially the white dress with legs:-)) Many thanks.

adela sirghie spunea...

@Papis style: thank you very much!
All of them are from H&M, but made by Lanvin.
A big kiss.