miercuri, noiembrie 17

I had fun last night...


...at the OPI launch event: Katy Perry and Serena Williams nail polish collections. My new favourite nail polish is now a sparkling blue called Last Friday Night (the last one you see in photo) from Teenage Dream collection, because it's so crazy and noughty when applied on nails you can't imagine:



The new Katy Perry collection (all four shades)will appear in January 2011 :
1-Teenage dream-pinky
2 The one That Got Away-deep purple
3 Not like the Movies-silver
4-Last Friday Night-because it's everything but not common: my favourite!
The new Serena Williams collection Glam Slam will appear also in january 2011.

I had lot of fun because at this launching event I learned how to do cotton candy. Look how happy as a child I was:






...and then I shared with the girls who invited me at the event, Valy and Corina:




I was wearing:

Zara white shirt
Massimo Dutti V neck in grey
Zara denim short
Wolford tights
Fendi Peek-A-Boo bag
Prada flat long boots
Moschino earings
Massimo Dutti necklace

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Superba ca intotdeauna :)

iguanitza spunea...

yummy...deci ai avut ocazia sa iti faci cotton-candy si ai facut-o asa mica?! O_o

Revenind la oje - m-am indragostit de movul ala :X

Anonim spunea...

Sunteti foaarte dragute....dar gandindu-ma la cotton-candy...as spune chiar dulci!!
Si, daaaa, oja mov este super!!!
Ang

Zuzele spunea...

mie imi placea culoarea pe care o aveai tu pe unghii:D da-mi detalii, pls! :)

Mara spunea...

huh.i've been following your advice since monday.i hope i'll see some results soon.
[stiu ca nu are nicio legatura commentul cu postul. m'am gandit sa fiu si eu in tema cu engleza :)]

adela sirghie spunea...

@Zuzele: tot Opi, Red my Fortune Cookie, dar ai vazut-o de sute de ori pana acuuum!
Se pare ca nu a fost dragoste la prima vedere, din moment ce abia acum ti-a cazut cu tronc:)

adela sirghie spunea...

@Mara: sa ma tii la curent, te rog mult. Si succes, iti tin pumnii, nu e deloc usor sa faci ceea ce ti-am scris. Cnd am vazut ca nu imi mai scrii, am crezut ca ai renuntat, chiar m-am gandit la tine, sa stii!

adela sirghie spunea...

@Iguanitza: am facut multe si mici, ca sa incapa in poza:)

adela sirghie spunea...

Ema, Ang: multumesc, multumesc de incurajari, am prins curaj si am inceput sa postez poze de la evenimente, desi nu planuisem initial acest lucru.

Zuzele spunea...

:))) Da, cred ca am mai vazut-o, dar in seara aia mi-a placut in mod deosebit. Poate si pentru ca in jur erau numai movuri si argintiuri :))
Oricum, ffff frumoasa culoarea! :D

Anonim spunea...

.. argintiu..rosu.. mov..albastru.. toate culorile posibile..OPI are intotdeauna culoarea care se potriveste cu personalitatea noastra! foarte draguta ideea evenimentului..
Claudia