duminică, noiembrie 21

Beautynews: Parfum Minuit Noir- Lolita Lempicka

Imi plac foarte mult editiile limitate ale parfumurilor preferate, iar cele semnate Lolita mi s-au parut dintotdeauna sub zodia povestilor nemuritoare, deci "under a spellbound". Minuit Noir, creat special pentru aceste sarbatori, face parte din seria orientalelor lemnoase si are un aer mai sexy decat originalul- Le Premier Parfum. Poti recunoaste floare de lemn dulce, violeta(favorita mea in ultima perioada), iris, mosc si patchouli. Sticla neagra se integreaza in trendul actual(Narciso Rodriguez, Jasmin Noir de la Bulgari, Black Orchid de la Tom Ford, Prada-L'Eau Ambre, Black for Her de la Keneth Cole si Love&Tears de la Killian, Lalique-Encre Noir). Parfumul nu a aparut si nu va aparea in Romania.
Voi ce parfum va doriti de Craciun?
*
I really like limited editions, I think these parfums are telling immortal stories and are placed(for me at least) under a sort of a spellbound. Minuit Noir is especilally created for this Christmas holidays, is an woody-oriental, but sexier than the original-Le Premier Parfum. Top note- violet(giving an aristocratic touch, Middle Note-licorice flower, iris, white musks and Base Note-Musk and Patchouli.
I also like the lovely black glass, I think it fits the current trend(Bvlgari Jasmin Noir, Tom Ford Black Orchid, Prada L'Eau Ambre, Keneth Cole Black for Her, Lalique Encre Noir and Killian Love&Tears.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

Zuzele spunea...

Hypnotic Poison elixir de la Dior, Opium de la YSL si Angel de la Thierry Mugler :)
Ah, si vreau un Chanel Allure Blanche pentru iubitul meu, parfumul care i se potriveste manusa:)

Andra Melinte spunea...

Eu mi-as dori Womanity de la Thierry Mugler fiindca e atat de diferit fata de toate parfumurile pe care le-am avut pana acum.... e de-a dreptul fascinant. Si mi-as mai dori Parisienne de YSL, pentru ca sunt o romantica:))

anna.k spunea...

Inca nu am mirosit parfumul asta,dar ador Lolita Lempicka (the classic one)!
Pe lista preferintelor,permanent deschisa ,se mai afla :Juicy Couture, Pure Poison de la Dior,F BY Ferragamo.Bvlgari jasmin,jasmin noir,Rose Esentielle, Omnia Cristaline,Bvlgari Notte...am incercat cam tot...mai putin Bvlgari Blv care nu e ptr mine:)
Cel mai aproape de sufletul meu e Joy-Jean Patou pe care mi-l si doresc sub bradul de Craciun! :))

Monica - Pisica albastra spunea...

sambata am incercat si eu in Sephora Thierry Mugler - Womanity si mi-a lasat o impresie foarte puternica!
este intr-adevar ca nici un alt parfum pe care il stiu! atat de special!

din pacate, desi mi-a placut enorm...mi s-a facut rau de la el (este destul de puternic) si nu am pulverizat decat un fas mic-mic la incheietura. cu toate astea l-am simtit in nari toata ziua!

din pacate nu e prima oara cand patesc asa ceva: sa gasesc un parfum care sa-mi placa dar sa-mi faca rau...

Diana P spunea...

Love de la Chloé :)