duminică, noiembrie 14

Azi imi place/Today I like...

Azi imi plac  produsele de machiaj nude si senzuale.
Cred ca a as putea interpreta acest lipgloss de la Burberry ca fiind o veritabila opera de arta in materie de beauty.
Totusi, trenciul firmei este piesa iconica pe care mi-o doresc cel mai mult, este pe wish list-ul meu din ultimii ani. Intr-o buna zi va fi al meu:)
*
...Amazing beauty products and nude&sensual makeup colors.
This lipgloss charm from Burberry is really a masterpiece!
But the iconic trench is still my favourite and on my wish list for the last couple of years.
Someday I'll own one:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

7 comentarii:

Black Orchid Makeup Reviews spunea...

te preferam cand scriai in romana... chair daca inteleg f bine engleza, mi se pare mai dificil de urmarit. dar faci cum crezi

adela sirghie spunea...

Sa stii ca si eu sunt cu inima indoita. Pesemne ar trebui sa scriu in ambele variante. Orice text, fara sa tin cont ca e mic sau mare. Si eu citesc mai bine un blog in romana daca autorul e roman.
In plus, chiar imi place sa scriu in romana. Engleza e ok, poti fi citit all over the world cu mare usurinta, de fapt de aceea m-am tot gandit la aceasta schimbare.
Xoxo!

Black Orchid Makeup Reviews spunea...

Cred ca ar fi mai ok daca ai scrie in ambele variante. Dar asta e doar parerea mea. Feel free sa faci cum vrei :)
Oricum, ai un blog misto.
xoxo back :)

classiq spunea...

Tot timpul mi-au placut produsele de machiaj in culori cat mai naturale, iar cele nude sunt cea mai buna alegere. Cat despre trench, este pe lista mea, in frunte! :)

adela sirghie spunea...

@Pain_killer:tx!!!
@Classiq: da, clasicul e nemuritor!

Anonim spunea...

Natural!Natural!:)
Adela, ce sa fac cu tenul meu, care la 10 grade se inroseste? Mi se inrosesc obrajii si nasul. Asta inseamna mai exact, ten sensibil?Asa mi se intampla de cand ma stiu cand e mai frig.Chiar la inceputul lui septembrie, cnd era mai frig, eu aveam nasul rosu:))
Daca sti vreo solutie, ajuta-ma te rog:)Lili

adela sirghie spunea...

@Lili: iata ce iti propun eu: Gentle exfoliator cleansing cream de la Sephora, caruia i-am facut un review acum doua zile(este ideal pentru ten sensibil, lotiune tonica facuta de tine in casa, din ceai de musetel sau lavanda si o crema Ivahidra+de la Ivatherm. Mai poti lua de la Plafar ulei pentru ten sensibil, in cazul in care cremele(care contin apa) nu sunt suficient de soft pentru tenul tau.
sper sa iti fie de folos, astept sa imi spui ce decizie ai luat.