luni, noiembrie 29

Blogul bun si blogul rau

De curand, niste prieteni m-au intrebat daca eu cred ca am un blog bun sau un blog rau (a se intelege, blog de calitate, sau blog inutil). Nu am stiut ce sa raspund in primele momente. Apoi le-am raspuns, foarte sigura pe mine: depinde ce iti doresti de la viata...
Ce altceva se poate raspunde la o astfel de intrebare? Voi ce raspuns ati da, daca ar fi vorba de blogul vostru?
1 Da
2 Nu
3 Nu stiu
De fapt raspunsul corect acesta este: depinde ce iti doresti de la viata...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Unknown spunea...

Da.
pentru ca acolo se afla tot ce am mai bun si sincer in mine.

Ana-Maria spunea...

Cred ca depinde foarte mult de cititor. :) Daca este unul interesat de beauty&Co sunt convinsa ca iti va considera blogul unul de calitate, pe cand daca cititorul este interesat de cu totul altceva... il va considera plictisitor si inutil. :)
Eu iti citesc zilnic blogul; de la mine ai nota 10! :*

Iulia (Ivatherm) spunea...

Eu zic ca nu conteaza interesul personal al celui care citeste un blog, cum nu conteaza interesul celui care citeste o carte...O carte buna ramane o carte buna indiferent de cel care o citeste, pe criterii de valoare aflate deasupra celor strict de interes personal sau preferinte personale, mai bine zis...In schimb, recunosc, vocea majoritatii este cea hotaratoare...chestia aia cu "vox populi..." :) Dar cum sa afli o parere obiectiva printre cititoarele fidele ale blogului? Ele d-aia revin, ca si mine, pentru ca le e drag de tine si de scrisul tau. Cred ca pe altii trebuie sa-i chestionezi, undeva inafara 'clubului'... Sau poate vrei doar sa te rasfeti un pic, asa, ca fetele, si sa-ti doresti sa auzi lucruri frumoase spuse despre tine si munca ta facuta cu atata daruire si seriozitate. :* Sa n-o mai invart atata, ca nu acesta era subiectul discutiei: mie imi place foarte mult blogul tau, este printre cele mai bune pe care le citesc pentru ca descopar aici, aproape in reat time, informatii pretioase, sugestii interesante, sfaturi foarte utile, ganduri personale exprimate cu delicatete si stil....un parfum romantic ce se degaja constant din tinutele afisate, locurile, muzica...si in acelasi timp, desi esti la varsta matura, descopar cu incantare si nostalgie un suflet de adolescenta for ever ce probabil te-a calauzit spre gandul de a-ti face un blog. Ma bucuri in fiecare zi cu frumusetea pe care o descopar aici, doar la un click distanta. Si iti multumesc pentru ca mi-ai dat ocazia sa-ti spun toate aceste lucruri....mama, ce de-am mai scirs, cred ca asteptam momentul asta... ;))

adela sirghie spunea...

Discutia avuta se referea la blogurile de beauty&style&fashion, bloguri de nisa, care pot sa para sterile pentru cei mai multi, nu la cititorii consacrati, care sunt firi romantice si poetice:)
Eu nu am chestionat, ci am fost chestionata, nu am zis ca e "bun" sau "rau", tocmai pentru ca unii apreciaza acest tip de blog, iar altii il considera o mare pierdere de vreme. Sunt sigura ca toate fetele care au astfel de bloguri au fost puse in fata unor intrebari de acest gen, as fi fost foarte interesata sa aud ce au raspuns ele.
Multumesc mult mult pentru aprecierile voastre, chiar sunt o rasfatata din acest punct de vedere:)
xoxo

Anonim spunea...

DA , pentru ca am invatat o gramada de chestii noi , pe care nici mama nu le stia . Pentru o adolescenta este foarte important sa afle de la o varsta frageda despre ingrijire si eu am aflat de la tine si iti multumesc!:)
Laura,18

Unknown spunea...

ok, atunci scuze pt parerea care "nu-si are locul".
dar totusi se aplica acelasi lucru: tot ce ai/stii mai bun pui aici, este ceea ce te intereseaza, ce te pasioneaza, in consecinta banuiesc ca "investesti" calitate :).
daca altii au diferite "standarde" in privinta asta, e problema lor.
daca te intereseaza si "problema" lor, atunci e discutabil.

what matters in the end is to invest the best of you (in different ways) here.

adela sirghie spunea...

@A dreamer: sigur ca isi are locul parerea ta, nici nu s-ar putea altfel!
Primesc intrebari si mi se spun pareri referitoare la blog, iar eu le ascult.
Incerc sa dau raspunsuri, daca mi se cer.
Dar la final, dupa cum spui si tu, e vorba de timpul meu investit aici.
Si cine are blog si scrie zilnic, stie ca nu e usor deloc.

Magda spunea...

mie i se pare cam aiurea pusa intrebarea.da e bun ca e al meu,ca eu l-am facut cum am considerat si e bun dovada fiind nr de vizitatori

Universitatea Craiova spunea...

clar ,in cazul meu este un blog util , pt. ca asta ma intereseaza pe mine.

Natural, ca Aloe Vera spunea...

In loc de raspuns, am bagat articolul in Blog and roll 15

Natural, ca Aloe Vera spunea...

Ai de la mine un fel de leapsa ... de vis. Te bagi?