marți, noiembrie 2

Azi imi place ...

Now and forever: geanta Alexa de la Mulberry, in nuanta camel. Daca cea purtata de Alexa Chung ti se pare prea mare(Oversized Alexa), ai varianta mini(clutch) sau medie(Alexa). Da, Alexa Chung, british style icon, este sursa de inspiratie a creativilor de la firma Mulberry, care au denumit geanta cu numele ei, cum au facut si cei de la Hermes cu Jane Birkin. O poti gasi in mai multe culori, dar cel mai mult mi-a placut in camel.




DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

8 comentarii:

ale spunea...

cred ca e cel mai intalnit obiect vestimentar din lumea bloggerilor si a youtube gurus din ultimele saptamani. E foarte frumoasa ce e drept

classiq spunea...

e superba, si modelul si culoarea!

ramona spunea...

draga Adela, ti-am descoperit blogul de putin timp, citind un alt blog si ma declar incantata de el. Imi acompaniaza cafeaua de dimineata, cand fac cercetari in arhiva ta. c'est tres chic ( nu degeaba te ocupi de beauty). Vroiam sa te felicit si sa dau un semn de viata, sa stii ca esti citita!

adela sirghie spunea...

@Alexandra: eu o aveam pe desktop de multa vreme, dar zilele trecute mi-am luat un cardigan de casmir in nuanta camel si mi-am dat seama ce bine s-ar potrivi...

adela sirghie spunea...

@Classiq, Ramona: bine ati venit pe blogul meu, va astept cu mare drag ori de cate ori aveti timp.
xoxo!

Miss A. spunea...

Este geanta mea preferata <3 la inceput nu-mi placea deloc, chiar ma enerva ca poarta acelasi nume ca si mine:D, dar apoi m-am indragosit brusc de ea 8->

adela sirghie spunea...

@Alexa, mie mi-ar fi placut o geanta...Adela:)

purple spunea...

este varianta de leopard print pe maro inchis...care e pt mine obsesie:)))e drept ca e frumoasa geanta ca si muza,dealtfel care a inspirat;P