miercuri, noiembrie 3

All black times are over(for me, at least...)

Pe vremea cand eram blonda, tinutele all black erau la ordinea zilei. Tenul meu este alb, iar negrul mi se potrivea, il purtam fara nicio problema. Daca aveam de ales intre mai multe variante, negrul era preferat si ales de cele mai multe ori. Nu motivul sau cliseul "se combina cu orice" era la baza alegerii mele, ci faptul ca fiind blonda cu tenul de fildes, imi contura trasaturile, lucru de care eu chiar aveam mare nevoie in acele vremuri. Cand am hotarat sa revin la culoarea mea naturala de par, un saten mediu, nu am avut in vedere si vreun plan maret de schimbare a garderobei, am continuat sa aleg ce mi se potrivea.  Dar numarul hainelor negre purtate scadea considerabil. O tinuta all black nu mi se mai pare potrivita. Daca parul meu nu ar fi lung, iar gatul ar fi descoperit, nu as avea senzatia de prea mult negru (stiu acest lucru pentru ca uneori imi strang parul in ponytail)
De curand, am cumparat un cardigan in nuanta camel, iar vanzatarea s-a grabit sa imi arate si varianta pe negru. Va jur, nici macar nu m-am uitat la el, desi altadata ar fi fost primul pe care l-as fi incercat.
Altadata, nuanta camel ar fi fost o alegere cel putin ciudata: as fi probat cardiganul si m-as fi vazut trista si spalacita, primul gand care mi-ar fi trecut prin minte ar fi fost sa il combin cu negru, rosu sau purple.
Acum il combin cu un tricou alb si cu o pereche de skinny gri sau albi. Si cu o esarfa de matase cu mult rosu, vintage, de la Carven.
Si prima grija este, ca atunci cand iau ceva negru, sa am grija sa aleg cel putin doua obiecte vestimentare in  culori luminoase.
Yes, time changes everything.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

purple spunea...

da,asa e...si mie mi se pare acum ca vine iarna e o revenire la "all black"..eu inca tanjesc dupa culori pastel,tomnatice sau cele de vara... si camel e dragoste la prima vedere:)))insa ma bucur ca sezonul asta au introdus pe langa camel si black,cobalt blue si rosu...desi rosu mi se pare un pic dificil de integrat in peisaj(mai ales daca e palton)cobalt blue mi se pare divin ..iar combinat cu camel e match made in heaven:)))

adela sirghie spunea...

Purple, e interesant sa vezi si alte optiuni.
Ma bucur mult ca ai revenit, imi era dor de tine:)
xoxo!

purple spunea...

sometimes silence is gold:))....si mie mi-era dor ..dar absenta e motivata din pacate,but still back:) xoxo!