marți, noiembrie 23

Azi imi place... ultimul trandafir roz din gradina mea

\

...si am facut si acest filmulet tremurat de trei secunde cu el, pentru ca am fost cuprinsa de o mare duiosie in privinta lui:)
Ultima duiosie romantica de toamna tarzie.
L-am cules, asa roz si pur si parfumat cum era si l-am pus frumos intr-o glastra albastra, de teama sa nu inghete afara. Pisicile l-au mirosit repede, curioase si intrigate de asemenea cutezanta, iar Ciocolina s-a culcat lenesa langa el si acum toarce fericita, incetisor-incetisor.
Si mi-am spus ca de azi inainte ma voi trezi in fiecare dimineata cu gandul sa ma uit pe fereastra, ca poate-poate a nins...
Asa a intrat iarna in gandurile si socotelile mele, cu ultima roza parfumata de toamna, culeasa de dimineata din gradina.

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Superb! si trandafirul si postul despre el.

I have a thing for piiiink. :)

adela sirghie spunea...

Beauty suntem intr-o dispozitie romantica, diafana si plina de pozie:)