marți, noiembrie 23, 2010

Azi imi place... ultimul trandafir roz din gradina mea

video\

...si am facut si acest filmulet tremurat de trei secunde cu el, pentru ca am fost cuprinsa de o mare duiosie in privinta lui:)
Ultima duiosie romantica de toamna tarzie.
L-am cules, asa roz si pur si parfumat cum era si l-am pus frumos intr-o glastra albastra, de teama sa nu inghete afara. Pisicile l-au mirosit repede, curioase si intrigate de asemenea cutezanta, iar Ciocolina s-a culcat lenesa langa el si acum toarce fericita, incetisor-incetisor.
Si mi-am spus ca de azi inainte ma voi trezi in fiecare dimineata cu gandul sa ma uit pe fereastra, ca poate-poate a nins...
Asa a intrat iarna in gandurile si socotelile mele, cu ultima roza parfumata de toamna, culeasa de dimineata din gradina.

2 comentarii:

Not Beautiful Enough spunea...

Superb! si trandafirul si postul despre el.

I have a thing for piiiink. :)

adela sirghie spunea...

Beauty suntem intr-o dispozitie romantica, diafana si plina de pozie:)