vineri, noiembrie 12

Azi imi place....

...geanta clasica de la Dior. De fapt, imi place de cativa ani modelul Lady Dior, insa de fiecare data cand ma apropii de una in magazin, brusc nu imi mai place deloc, nu stiu de ce, mi se pare excesiva cu literele acelea mari legate de toarta. Apoi o vad in reviste sau la bratul unor doamne chic si iar imi place. Iar ma apropii de ea, iar ma trezesc brusc ca de fapt o detest...
Dar daca ma intrebi acum, in acest moment, in nuanta aceasta de gri taupe mi se pare superba. Pretul ei, de geanta statement, este de aprox 1500 euro.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

madalina spunea...

e superba geata si cred ca ti-ar veni bine pe umar :)

adela sirghie spunea...

nu m-am gandit sa o cumpar, am vrut doar sa vad cata magie are de fapt.

Rox spunea...

chiar zilele trecute in tren aici in Italia am vazut o tipa care o avea.
nu cred ca era un fake pt ca se vedea ca era f bine lucrata si in plus la cum arata si tipa respectiva, se vedea ca locul gentii e acolo :)

si mie geanta asta mi se parea excesiva, genul ala purtat de rusoaice ce traiesc in lux, dar vazand-o la tipa respectiva mi s-a parut sobra si aproape clasica..

adela sirghie spunea...

@exact, e un sentiment de love&hate in acelasi timp...