joi, noiembrie 11

Pentru frumusetea sufletului meu


Pentru frumusetea sufletului meu(despre care cred ca e nemuritor), fac multe lucruri: imi cumpar parfumuri scumpe, elixiruri pentru fragezimea tenului si tesaturi fine, de matase si casmir, care sa imi bucure ochii cand deschid dressingul. Chiar tin un blog pentru acest minor fragment de viata:)
Dar dintre ultimele bucurii fac parte: un audiobook cu poeziile lui George Toparceanu in lectura lui Andrei Plesu, un film induiosator, Medalia de Onoare, in care personajul principal este interpretat de Victor Rebengiuc(invitatii primite via Cristina Bazavan de la Tabu, deci multumiri nenumarate) si descoperirea furtunii lui Havasi Balazs, despre care eu cred ca nu e ungur, cum se spune, ci zeu:



DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Mihaela spunea...

Sunt deja la a trei acultare, sper sa nu fac asta toata ziua. :) Foarte frumoasa! Ieri m-am simtit rau si astazi pica foarte bine melodia, e asa motivanta .....imi inspira sa ies afara sa alerg, sa dansez prin casa, sa fac ceva. Sunt melodii care imi dau sentimentul asta de fericire, de siguranta si incredere in viata. Am I crazzy ? :)

adela sirghie spunea...

eu mi-as dori mult sa merg la concert, dar nu la Budapesta(la finalul lunii noiembrie) ci la Viena- sper sa aiba concert acolo cat mai curand.

Anonim spunea...

O melodie ce inspira... o alta lume!!!!
Ang