duminică, noiembrie 7

LOVE AND TEARS

LOVE AND TEARS se numeste ultimul parfum lansat de Kilian. E descris in Vogue ca un elixir senzual, un capitol de amor imposibil de dulce si otravitor. Adevarul este ca eu, inainte de a cadea in patima parfumurilor, am fost indragostita de povesti, iar Kilian pare sa fie, din ambele puncte de vedere un mare maestru.
Nu am adulmecat acest parfum niciodata, dar m-am indragostit de denumirea lui. Love and tears si un cadru decadent cu eroina cu batista dantelata in centru, mie mi se pare perfect.
In mintea mea, ca sa imi placa si sa ma subjuge, acest parfum ar trebui sa aiba mirosul dragostei deznadajduite, putin naive, dar cu oarece subtilitati de alcov. Ca Madamme Bovary la primul amant.

"Sa note clé : le jasmin, note qui exprime une foule de sentiments comme la peur de l’inconnu, l’excitation des débuts et l’abandon à l’autre. Ajouté à des notes de Bergamote, petitgrain, fleur d’oranger, yalng-ylang, notes solaires, cyprès, ciste, notes animales et notes poudrées, le jasmin se fait vert, floral et solaire".

Ati trait asa ceva? Ati murit si ati inviat intr-un moment perfect, rotund, cu mirosul iubitului infidel in nari? Se mai moare din preaplinul inimii? Mai sufera oamenii de dragul iubirii sau de dragul suferintei?
Ei bine, daca voi testa acest parfum si nu miroase asa cum cred eu, il voi trece la dezamagiri cosmetice si cer banii inapoi, adica 165 de euro...
Ce spuneti, domnule Kilian?



DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

Between darkness and light spunea...

Superba povestea pe care o emana descrierea parfumului,curios este daca isi merita numele, exact cum ai spus si tu Adela :)

adela sirghie spunea...

@Madalina: din moment ce acest parfum spune"povesti nemuritoare" si ii apartine lui Killian, ar trebui sa isi merite numele. E de incercat. Daca cumva il gasesti pe undeva si il testezi, te rog nu ezita sa imi lasi un comentariu sa imi spui parerea ta.

raluca spunea...

buna! stii cumva unde pot gasi acest parfum? merci!

raluca spunea...

buna! stii cumva unde pot gasi acest parfum? merci!

adela sirghie spunea...

La Madison:)