marți, noiembrie 23

Mic test de imaginatie

Am intrat ceva mai devreme pe site-ul Topshop si am vazut aceasta combinatie blana+ rochie diafana de matase si broderie de dantela+ elemente rock si par valurit-ravasit. Este o combinatie care mi se pare deosebit de sexy si interesanta, pur si simplu nu stiu ceva care sa mi se para mai frumos in acest moment. Doar la unghii am ceva de comentat, eu le prefer in culori inchise: rosu, negru sau merlot. In rest, cum am spus, perfect! Este outfit-ul care se potriveste si unei fete de 16 ani si unei femei de 40&fabulous.
Si acum testul de imaginatie: ce parfum credeti ca se potriveste acestui outfit?
Daca v-ati duce imbracate asa la o petrecere, cu ce v-ati parfuma?
Intai te imbraci si apoi te parfumezi, sau intai gasesti parfumul si apoi cauti o tinuta care sa i se potriveasca?

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

16 comentarii:

Anonim spunea...

Primul parfum care mi-a venit in minte este "Pure poison" - Dior. :)

Alice wonders spunea...

Valentino, Rock'n rose. imbina cele doua dimensiuni si miroase mmmm...

Zuzele spunea...

Hypnotic Poison - Dior

Andra Melinte spunea...

Womanity de la Thierry Mugler sau Rock Princess de la Vera Wang:)

Anonim spunea...

IDOLE d'ARMANI!:):*:*:*:*

ColourMePretty spunea...

Ceva decadent si imbatator...Sicily D&G, sau poate ceva mai sofisticat si aspru, un Trussardi.

Madalina spunea...

Eu votez pentru Fuel for Life de la Diesel :-)

anna.k spunea...

Cred ca as incerca sa ''asortez'' un Organza Indecence by Givenchy...delicios si senzual 100%!
A doua varianta ar fi Midnight Poison Elixir de la Dior...strong,strong,strong!

Felicia spunea...

Si eu tot Womanity-Mugler

adela sirghie spunea...

@daca eu as fi imbracata asa, primul parfum la care m-as duce ar fi Flower Bomb.

Magda spunea...

paco rabanne black XS

Agnes spunea...

eu niciodata nu asortez parfumul la ce imbrac ci mereu aleg in functie de starea de spirit. iar in ultima vreme nu ma pot dezlipi de Silver Rain - La Prairie. Il ador

Black Orchid Makeup Reviews spunea...

Eu as merge pe Extravagance s'Amarige....

Diana P spunea...

crystal Noir de la Versace ,Lady Million de la Paco Rabanne sau Love de la Chloe

Gabriela spunea...

Fara nicio ezitare, parfumul care mi-a venit in minte pt aceasta tinuta e Rock & Rose de la Valentino. Blanitza e foarte rock si rochita e delicata ca un trandafir. Ca ultimul tau trandafir roz. :D

adela sirghie spunea...

Petalele lui roz si diafane au cazut de multa vreme deja, Gabriela...