miercuri, ianuarie 12

Cat de creativa esti?

Unul dintre lucrurile care imi plac cel mai mult este sa salvez produsele cosmetice. Sa amestec texturi si culori pana iese exact ce vreau eu. Prima fila din aceasta carte am scris-o in momentul in care am efectuat pagini de beauty la diverse publicatii si am primit multe cadouri nepotrivite. Culori mult prea inchise sau mult prea deschise, texturi prea groase, sau dimpotriva, mult prea fluide-erau la ordinea zilei. Sa amestec doua sau trei texturi pentru un fond de ten perfect-mi se pare distractiv. Nici nu stau sa ma gandesc prea mult. Din acest punct de vedere sunt o bucatareasa grozava:)  Fac amestecul  in palma,  sa ii simt rapid consistenta, cu degetul sau cu o pensula mica(pe care o spal si inainte si dupa folosire) In unele fonduri de ten am pus chiar si cateva picaturi de apa plata, care au fost miraculoase: culoarea a devenit mai light, iar textura- foarte placuta, dupa ce am amestecat cu un betigas si s-au omogenizat. Sigur, poti umezi o perie delicata  pentru a imblanzi un fond de ten foarte incapatanat si greu de aplicat(cum este cel tip baton de exemplu, de care se feresc multe fete), dar eu nu am intotdeauna starea necesara. Pentru a deschide sau inchide un fond de ten cu maxim doua puncte, poti aplela si la o pudra lejera. Eu am pus pudra pulbere  intr-un fond de ten pana s-a deschis si mi-a placut ce a iesit.  In ceea ce ma priveste, sunt de acord cu Eddie Funkhouser care a spus la conferinta de presa pe care a sustinut-o la Bucuresti, ca de fapt concealer-ul este cea mai importanta "piesa" in machiaj. Cu restul-mai putem "negocia"...

13 comentarii:

Machiaj Ochi spunea...

Interesant nu mi-am creat niciodata pana acum cosmeticele, dar voi incerca de acum ;)

Adriannae spunea...

Deschiderea fondului de ten nu mi-a reusit niciodata pe deplin, desi spre deosebire de tine eu foloseam crema de fata; nu am incercat niciodata cu apa.
Desi mi se pare interesant, nu am incercat niciodata, si asta din cauza comoditatii.
Daca mai ai idei de genul acesta si pentru alte produse...zi-ne si noua:D. Take care!

Lucia Iacob spunea...

Interesanta ideea cu pudra pulbere!

adela sirghie spunea...

@Adriana: si crema am folosit pentru amestec, dar nu am scris si de ea deoarece am considerat ca multa lume stie acest beauty tip. Daca pui prea multa apa din greseala, crema o intareste putin:)

adela sirghie spunea...

@Lucia: pudra pullbere si matifiaza daca fondul de ten ti se pare prea uleios.

Lavi spunea...

ar fi super daca fiecare bloggerita ar avea o sectiune tips and tricks. Cred ca am invatat foarte multe una de la alta. Multumim Adela.:*

Ale spunea...

si unde gasim concealer-ul perfect?care sa se topeasca frumos in piele,sa acopere foarte bine si cearcane si zone rosiatice si semne si care sa si reziste pe parcursul zilei?:D

Agnes spunea...

daca am un fond de ten care arata usor portocaliu pe tenul meu cum il pot drege?

adela sirghie spunea...

Ale: mie imi plac: Touche Eclat de la YSL, Eddie Funkhouser si kit-ul Concealaholic de la Benefit.

adela sirghie spunea...

Agnes: nu am avut nicio incercare de genul acesta, dar cred ca poate fi domolit cu un ivoire.
daca cineva citeste comentariile si ar putea sa ne ajute, o rugam sa ne scrie:)

Adelina Eneșca spunea...

Si mie imi place sa le combin, cu fondurile de ten nu am incercat niciodata mai mult decat sa le combin intre ele, iar cele incapatanate le abandonam...Mi-am mai facut balsamuri de buze, sau creme de corp acasa. Mi-ar placea sa lucrez in industria cosmetica. Mereu m-a atras alchimia aceasta minunata.

Anonim spunea...

Daca aveti cosmetice minerale e foarte simplu. Mie imi venea sa urlu cand am vazut ca fdt-ul comandat este mult prea inchis si prea galben pentru tenul meu. Pana mi-am amintit ca mai aveam cateva mostre de concealer, tot mineral, din acela colorat pentru a acoperi diverse probleme. Cele mai multe erau prea deschise ca sa le folosesc singure, dar amestecate cu fdt-ul a iesit ceva foarte frumos si luminos, cu acoperire destul de mare.
Cred ca merge sa combini fdt cu anticearcan si daca aceastea sunt lichide.

adela sirghie spunea...

Sigur ca da! Merge sa combini fdt cu anticearcan. Merge sa combini fdt si cu pudra pulbere, deci cu anticearcan este piece of cake!
Dar aceste lucruri nu ti le spune nimeni, pentru ca era consumului spune ca daca ai gresit nuanta, sa cumperi alta repede!
Asadar combina cat poti de mult, joaca-te si inoveaza. Eu am amestecat si rujuri cu fard de ochi ca sa iasa ceva cremos pentru conturul ochilor.
Regulile le faci tu.