marți, ianuarie 18

Azi imi place...

a hint of summer:)
From Australia with ...ok, love...

6 comentarii:

Zuzele spunea...

Ce frumoase sunt sandalele! :) Imi place la nebunie modelul ala, pentru zilele toride este excelent! Am si eu cateva perechi in genul ala :)

adela sirghie spunea...

Da... la unii e vara in acest moment:)
Si in toate momentele.

Cornelia spunea...

Vreau sa fie vara,sa ma plimb pe faleza intr-o pereche de sandale asemanatoare :)
In niciun an nu am dus dorul verii atat de tare ca acum...

Annamaria spunea...

Poti sa fii imbracata cu aproape orice, atata timp cat ai o Chanel Eternelle pe umar :)! Parerea mea....

adela sirghie spunea...

@Annamaria: da, geanta aeea este magica Parerea mea este ca orie fata ar trebui sa economiseasca pentru ea. Dupa ten si intretinere corporala, este pe primul loc. In fata oricarei rochite, bluzite, sandalute...

Elena Bby spunea...

Gentutza e super tare !!!