joi, ianuarie 27

Giveaway Ivatherm-ANUNT IMPORTANT

Dragele mele,
ma bucura foarte tare interesul pentru frumosul giveaway de la Ivatherm, insa trebuie sa precizez ca sunt si comentarii care nu pot fi luate in considerare pentru ca nu sunt indeplinite conditiile. Pentru ca cele mai mari greseli se fac din neatentie, repet mai jos conditiile, deoarece nu as vrea sa fiti dezamagite la final:

1. trebuie sa alegeti un demachiant(orice va doriti)+o crema(orice crema vreti sa incercati, chiar si fond de ten), nicidecum doua creme
2. in cazul in care aveti blog, link-ul activ este o conditie sine qua non, la fel ca si postarea pe flux, nicidecum in side-bar (daca vreti sa o puneti si in side-bar este ok, m-as bucura mult, dar neaparat trebuie sa apara si in flux)
3. Feedburner newsletter+Google Friend Connect
4 Va rog mult sa verificati daca respectati aceste conditii, deoarece eu le voi verifica la final, cand voi avea datele castigatoarelor si sincer, nu imi doresc sa descalific pe nimeni.
Insa va fi imposibil sa dau cadoul unei fete care nu a indeplinit conditiile in detrimentul unei fete care a facut totul de nota 10 si as vrea sa intelegeti acest lucru:)
xoxo!
LATER EDIT: pentru inscrieri la giveaway, va rog intrati AICI



15 comentarii:

Julie spunea...

eu uitasem initial de postare si cand mi-am dat seama ti-am mai trimis un alt comentariu cu link-ul, se ia in considerare sau vrei sa-ti trimit un comentariu cu toate datele la un loc?

adela sirghie spunea...

Sihaya, e ok:)

CUVINTE RATACITE spunea...

da da am gresit:) am postat cu dorinta ptr 2 creme:) rectific!

adela sirghie spunea...

Foarte bine!
Nu e absolut nicio problema daca rectifici din timp:)
xoxo!

Andra T. spunea...

hmmmm, am crezut ca nu poate fi ales fondul de ten.. am citit 10 minute despre el, dar vazand ca putem alege un demachiant si o crema m-am conformat. crezi ca se face o mica schimbare? daca nu, nicio problema. in rest, sunt in regula cu cerintele. pupiiici

adela sirghie spunea...

sigur, puteti schimba orice, pana pe 8 februarie, spre seara, cand are loc extragerea castigatoarelor.

Halil Emel spunea...

Am intrat pe site-ul lor si am ales produsele pentru piele cu tendinta acneica: IVAPUR si crema pentru ten gras cu tendinta acneica.
Am postat pe blogul personal: http://onlyfashionthings.wordpress.com/2011/01/27/giveaway-ivatherm/
La newsletter sunt abonata de aprox.jumatate de an pe id-ul the_beauty_of_emelu@yahoo.com si la google friend connect la fel cu numele LittleMiss
Sper sa castiiig ca pe 7 feb e ziua mea si nu imi pot face ziua:(

adela sirghie spunea...

@Halil Emel: te rog mult intra cu copy paste la giveaway, unde au comentat si celelalte fete. Acesta este un post tip anunt, nu se pot lua in considerare inscrierile de aici.
Xoxo!

ony spunea...

Buna Ade! te urmaresc sub numele de mistery_shopping(e-mail:ony_stanciu@yahoo.com) si blogul meu este
http://streetfashion-ony.blogspot.com/
imi doresc un dmeachiant cu micelii Micellaire pt ca contine 30% apa termala si este destinat pielii sensibile si
o crema antirid pt ca am ceva probleme si pt ca sunt adepta produselor naturale!

Gabitza spunea...

Uite eu am o intrebare, e o curiozitate generala in legatura cu concursurile de pe bloguri: eu am un blog tematic, foarte specializat, vorbesc numai despre un anumit tip d eproduse, si anume cele cu ingrediente naturale. Astfel ca nu pot posta in flux. Ma calific fara a posta pe blog?
Merci!

Georgiana. spunea...

Eu mi-am ales:

IVAMAT lapte demachiant lejer
si
Lotiune Micelara

Am scris pe blogul meu despre giveaway: http://satellite0.blogspot.com/2011/01/giveaway-adela-sirghie.html

Iti urmaresc blogul sub numele de Geo.
Si sunt abonata pe adresa de mail: geo.remember@yahoo.com

Elena Serban spunea...

Buna!

Multumesc pentru ca inca un giveway de nota 20. Eu te urmaresc deja prin GFC cu Elena Serban si sunt abonata la mail cu elena_serban87@yahoo.com.
Pentru ca tenul meu are tendinta acneeica mi-as dori Lotiunea Micelara. Crema imi doresc sa o fac cadou mamei, deci as vrea o crema Antirid.

adela sirghie spunea...

@Gabitza: am inteles ca tu ai o intrebare generala. Deci, general vorbind, fiecare bloggerita care are un blog are regulile ei, enuntate clar la inceputul giveaway-ului. Daca schimba ceva, anunta. De obicei nu se fac derogari, deoarece daca ai 300 de fete care au indeplinit conditiile si o singura fata care nu le-a indeplinit, nu poti sa ii acorzi premiul, chiar daca o simpatizezi, pentru ca ar fi nedrept fata de restul de 300.
Ipotetic vorbind, pentru ca fiecare bloggerita are, cum am spus, regulile ei.
Ale mele sunt foarte clar enuntate-sper eu:)
xoxo!

Chocolate spunea...

Ce greu e sa citesti 3 reguli si 5 comentarii ... :-s

adela sirghie spunea...

@Chocolate: cred ca sunt multe fete noi in blogosfera si acest lucru ma bucura, deoarece sunt parte din ea:)- la fel ca si tine.
De aici si cateva mici bajbaieli inerente inceputului. Tin minte ca atunci cand am inceput blogul, am facut si eu multe greseli, dar am mai invatat ceva intre timp:)