vineri, martie 7

Azi imi place...

…un pardesiu camel/nisipiu, o piesa nemuritoare in mintea mea, caci m-a convins ca am neaparat nevoie de el. Mereu mi-am dorit unul, chiar eram anul trecut la o secunda distanta de a cumpara asa ceva, dar brusc, nu stiu cum, am virat catre unul bleumarin (pe care da, il ador si cu siguranta l-as fi dorit la fel de aprig daca  l-as fi ales pe cel deschis la culoare) . Dorinta ramane suspendata, o transfer anului viitor,  dar o impartasesc cu voi, chiar acum in pragul izbucnirii primaverii, caci suspin de fiecare data cand il intalnesc...

10 comentarii:

ilda76 spunea...

E de indeplinit dorinta! :)
Te pup, Adela!

Alice wonders spunea...

Uitasem de acest crush, mi-l trec pe lista de dorinte. Cat de minunat e!

claudia_mami spunea...

nu sunt scumpe de ce nu ti faci tu maine un cadou cred ca meriti mai mult ca orice pe lumea asta sati ei anulo acesta si nu la anul stii este un proverb romanesc nu lasa pe maine ce poti avea azi .. este o culoare ce nu se va demoda vreodata ..la multi ani de ziua femei ,o primvara frumoasa cu mult soare ..pop

Cosmina spunea...

Foarte dragut paltonasul, culoarea e superba! :)
Ceva de genul asta am si eu, dat cu gulerul rotunjit si o idee mai inchis, nuanta aceea "cafea cu lapte". Ador paltoanele in culori deschise, au o eleganta parte! <3 pacat ca se murdaresc repede :(
PS: Imi fac si eu curaj sa comentez pe aici :d
PS2: Tarta Midnight Jasmine miroase super, super, super!

Camelia Andrasescu spunea...

Absolut minunat cel prezentat de tine! Pupici!

adela sirghie spunea...

Da, este o splendoare de pardesiu. Am amanat pana iarna viitoare, caci acum il mai pot purta putina vreme, deja e 8 martie.

adela sirghie spunea...

@Cosmina: da, da, exact la asta m-am gandit si eu cand am optat pentru bleumarin. Cva trebui sa il duc la curatat o data la doua saptamani.
Bine ai venit pe aici, cred ca o sa iau si eu Midnight Jasmine, dar lumanare...

Stefania Petcu spunea...

Si mie mi-a placut intotdeauna acesata culoarea:)Am ai eu unul care are cam aceeasi culoare.

Alina Canura - Anghel spunea...

Am si eu unul, poate un pic mai inchis ca si culoare. Problema sunt nasturii metalici, nu stiu cum sa ii mai cos sa nu mai cada :(

cris spunea...

sa vezi ce bataie de cap e cu unul asemanator...dar din suede!...dar e frumos raaau!