vineri, martie 14

Retetar de infrumusetare(dupa o raceala)


Acesta este retetarul meu pentru a reveni pe linia de plutire dupa ce racelile de sezon ti-au bulversat tenul. In primul rand, trebuie sa incepi cu ceea ce stii ca iti face bine. In cazul meu, aburul facial. Nu agresiv, nu prelungit, ci menit sa te faca sa te simti mai bine dupa cele sapte-opt minute petrecute. Se elimina toxinele, intreaga fata se relaxeaza, ai impresia ca esti mai usoara. Nu uitati sa aplicati o crema grasa pe portiunea numita "laba gastei" si deasupra buzei, unde se instaleaza ridurile mai repede.
Nu am mai folosit rozmarin, ci musetel, pentru calmarea unui ten iritat si am incercat sa ma gandesc la lucruri placute, cel mai bine merge cand te imaginezi ca o amazoana in lupta cu ultimul cap al balaurului numit raceala. Apoi m-am spalat cu ceai de musetel pe fata. Nu rece, ci cald. De fapt nici nu suportam nimic rece.
Am aplicat apoi un peeling foarte, foarte fin, fara granule si fara nimic abraziv, unul pe care il folosesc de mai multi ani, Acad'aromes de la Academie. Daca vreti un peeling ca matasea, acesta este, eu il am mereu la indemana, il folosesc in cazuri speciale, cand simt ca totul trebuie sa fie cat mai delicat cu tenul.
Apoi am aplicat ceva nou, o masca de la Moroccan Oil, luata de pe Longeviv.ro, pe care am combinat-o cu un sfert de lingurita cu kefir bio. Am preparat amestecul intr-un mic recipient de portelan si am amestecat cu o spatula pana s-a omogenizat. A reiesit o pasta alba, destul de lichida, am aplicat-o cu degetele, evitand zona ochilor.
Mi-a placut si povestea ei, asa ca o aveti mai jos:

Albul de bismut se utilizeaza in tratamentele faciale de mai bine de 3000 ani, a fost identificat prima data in casa regala a Egiptului si ulterior in China. Cleopatra, ultima regina a Egiptului si Wu Zetian, singura femeie pe care istoria chineza a atestat-o ca imparateasa, au utilizat acest ingredient in tratamentele lor de infrumusetare, pentru a-si mentine tineretea si frumusetea pielii.
Folosit din vremuri stravechi si reconfirmat de oamenii de stiinta din zilele noastre, pentru calitatile sale, albul de bismut stimuleaza regenerarea celulei si creste nivelul de colagen din piele. Este recunoscut pentru proprietatile de vindecare rapida si indepartarea acneei, rozaceei si petelor proudse de soare.
Beneficii: Anti-imbatranire, redefinirea liniilor fetei, indepartarea ridurilor fine. Reda fermitate si stralucire pielii, indeparteaza melasma (cea care genereaza petele maronii si pistruii pe fata), hraneste epiderma si reface elasticitatea. Improspateaza si lumineaza tenul.
Ingrediente: 100% Pearl Powder natural
Cum se foloseste: Ca masca de fata. Adaugati o masura (spatula atasata recipientului va asigura dozajul perfect) in iaurt -sau amestecati cu lapte de capra (in functie de preferinte) si aplicati pe pielea curata, lasati-o pe fata pana se usuca.
Pentru a va calma tenul puteti incerca urmatoarea varianta de masca: o spatula de Pearl Powder cu un ou batut si doua picaturi de lamaie; se aplica pe ten si se lasa sa se usuce.
Daca aveti o masca preferata o puteti utiliza in continuare, doar sa adaugati o spatula de Pearl Powder in compozitie. Se poate face o masca hidratanta si prin adaugarea unei masuri de Pearl Powder in putina smantana sau in 30 ml de ulei( preferabil de argan).
Dupa ce se usuca, masca se indeparteaza cu apa calduta prin miscari circulare.
Dupa cum am mentionat mai sus, eu am folosit kefir bio, apoi am aplicat un ulei pentru ten gras de la Acad'Aromes, deosebit de bland, pe baza de rozmarin, deoarece problemele cu care m-am confruntat au fost: cateva portiuni acneice, descuamari ale pielii, portiuni uscate si tot felul de semne ciudate pe care nici macar nu le banuiam. Efectul imediat: ten luminos si estomparea petelor.

Alte variante,  despre care am mai scris: Egyptian Magic (pe care in continuare o puteti cumpara de AICI cu o reducere de 15% folosind codul ADELA la final) sau masca cu miere. Pur si simplu miere aplicata pe ten, dupa abur.

Pentru ochi: pliculete de ceai/Egyptian Magic
Pentru buze:Egyptian Magic
Pentru minte si spirit: hammam, la Sky Wellness.

4 comentarii:

Ioana spunea...

Dupa (si in timpul) unei raceli zdravene pielea din jurul nasului mi se inroseste irita ingrozitor (de la batiste si diverse servetele). Pentru mine nu exista leac mai bun decat vaselina originala (petroleum jelly). Eu mi-o cumpar de pe site-uri din UK dar am vazut ceva asemanator si la DM.

Camelia Andrasescu spunea...

Merci Adela pentru noutati! Te pup, sper ca esti mai bine!

coco spunea...

frumoasa descriere, multa sanatate!

Daniele spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc la raceli, sunt ingrozitoare!!! De obicei fac inhalatii cu musetel pentru ca atunci cand racesc se reinstaleaza si sinuzita care ma urmareste de cativa ani buni si de care nu pot scapa. Apoi imi ung fata cu o crema usoara si nu prea grasa, iar pentru pielea din jurul nasului care devine o scoarta de copac rosie si uscata, descuamata, folosesc vitamina F uleioasa, alternand cu creme foarte grase.
Multa sanatate, sper ca acum esti bine! :)