marți, martie 4

Jurnalul meu din 2014


Doua saptamani m-am luptat cu raceala si de-abia -de-abia am infrant-o. Initial, parea ca se lasa dusa dupa cateva zile, dar am facut cateva vitejii intr-o zi de miercuri si m-am trezit ca se reintoarce. Poate o meritam, ca sa am timp de introspectie, nu zic nu…
Acum, ca ma regasesc iarasi pe linia de plutire, pina si ploaia asta care pe multi ii nemultumeste la culme, mie mi se pare adorabila, caci ma gaseste plina de planuri si idei. Mare lucru sa te trezesti dimineata si sa nu te doara nimic: nici capul, nici gatul, nici nasul, nici coloana, nici parul din cap:)

Pe de alta parte, am constatat, cu mare tristete, in fata oglinzii, ca am din nou de dus o lupta apriga, deoarece tenul meu nu mai arata deloc bine: e sensilbilizat, uscat pe alocuri, putin acneic in altele, cearcanele s-au marit, porii s-au largit si ridurile sunt mai accentuate.  Pentru cineva care a muncit mult la tenul pe care il are, acestea sunt vesti foarte proaste, caci realizezi ca nu mai ai de partea ta stralucirea si capacitatea de regenerare rapida a unui ten de 20-30 de ani, ca daca intervine un dezechilibru in viata ta, convalescenta va fi mai lunga, mai anevoioasa.
Da, se citeste pe fata mea ca am fost bolnava, ca au fost zile in care eram alba si pierduta ca o stafie, ca nu am reusit sa am grija de ten ca altadata, cand zilele treceau placut si duios.

Intre timp, am descoperit si cateva produse si terapii noi, sper sa ajute in acest proces de recuperare, va voi tine la curent...

6 comentarii:

Felicia spunea...

of! de duminica sunt si eu gripata in toata regula.Ma gandesc cu groaza cum o sa arate tenul dupa razboi.
Printre sucuri de portocale,ceaiuri,paracetamoale,siropuri de tuse etc. incerc sa imi pun in fiecare zi niste miere pe fata,doar doar oi mai repara ceva.Alte remedii astept de la tine ,dar cat mai repede ,duminica fac ptr ultima data 30 si ceva de ani.

Cecilia spunea...

Te inteleg perfect prin ce treci!
Sper ca tenul tau sa isi revina cat mai repede si sa apara soarele si pe stradutele plouate din capitala!

Camelia Andrasescu spunea...

Multa, multa sanatate iti doresc si evident un ten super stralucitor!

adela sirghie spunea...

L a multi ani, draga mea Felicia, uite ce zi insorita este afara, eca un cadou de ziua ta!

adela sirghie spunea...

Astazi scriu retetarul, trebuia intai sa vad cum functioneaza!

felicia spunea...

multumesc!superba zi!