Sambata am fost la Mall sa caut un cadou pentru ziua unui prieten. Am intrat intr-un singur magazin, la Massimo Dutti. As fi vrut sa cumpar o camasa frumoasa sau un polo. Desi 15 ianuarie da startul la reduceri, nu mai era aproape nimic interesant de cumparat. Nu ma dusesem sa iau un cadou de la sales, ci sa vad ceva frumos din colectia noua. Mi-a placut un polo ciocolatiu, care a ajuns in magazin pe la inceputul lunii decembrie. Ei sustineau ca face parte din colectia de primavara-vara, prin urmare pe 15 ianuarie nu aveau de ce sa il reduca. Am cumparat cadoul, am platit pretul intreg, iar la casa mi-au dat o punga pe care scria r-e-d-u-c-e-r-i. Mie nu mi-a placut deloc, pentru ca eu aveam nevoie de o punga frumoasa, cumparasem din colectia noua, de ce mereu trebuie sa fie cate ceva pe dos? Cum sa te duci la ziua cuiva cu punga de reduceri si sa ii spui ca stii, de fapt eu ti-am luat din colectia noua, dar nu aveau aia de la magazin decat punga de tipul asta. Dezamagitor pentru Massimo Dutti!
luni, ianuarie 17
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
8 comentarii:
da,stresanta situatie....insa cel mai bine vb afisul!:))....vreau sa vb despre feelingul psihologic al reducerilor(suna mai bine in engleza fara conotatii dragastoate) ca daca nu vezi nimic ce sa te atraga sau ce ai asteptat sa se reduca e prea mic sau prea mare ca masura si simti cumva ca necumparand nimic pierzi ceva,ai simtit asta vreodata mai ales in sezonul reducerilor?....ca eu o resimt aproape de fiecare data cand chiar nu vreau sa dau banii pe reduceri fabuloase si sa-mi cumpar ceva care e colectia trecuta sau care e masura mare/mica doar pt ca sunt reduse ;?:))
Eu nu ma bazez pe reduceri, pentru ca nu gasesc niciodata marimea mea. Cumpar selectiv, doar daca produsul respectiv imi place foarte mult si mi se potriveste, de fapt ma comport exact ca si cum as plati pretul intreg.
de ce trebuie TOATE lucrurile sa fie pe dos in Romania? Daca tu ai platit produsul la pret intreg trebuia sa iti dea categoric o plasuta frumoasa cu emblema firmei si atat, pt ca ai investit mai multi bani in ce ai cumparat si daca o faci cadou chiar conteaza.
na păi dacă erau reduceri trebuia să scrie peste tot că sunt reduceri chiar dacă tu ai luat ceva la preț întreg :))
oricum, de obicei schimbi produsul într-o pungă mai drăguță și nu te duci cu punga magazinului:)
@Iguanitza: jumatate din rafturi erau pline cu colectia noua, iar cealalta jumatate-solduri. Deci erau solduri exact in aceeasi masura in care era si colectia noua, depinde cum vrei sa vezi lucrurile. Massimo Dutti trece drept un magazin elegant, destul de scump(o camasa costa 230-280 ron), ceea ce inseamna ca trebuie sa nuanteze oferta magazinului, pentru ca cere preturi pe masura. Daca era 70 ron o camasa, nu as fi facut comentarii, dar magazinele care isi spun "de lux" ar trebui sa invete sa ii multumeasca pe cei care le trec pragul. Comentariile mele vizeaza aceasta zona.
Iar pungile de la Massimo Dutti erau cele mai frumoase, aurii, sofisticate...
Sigur, daca as fi cumparat de la Prisma si as fi platit putin, m-as fi gandit sa o inlocuiesc fara niciun comentariu.
Oricum, eu daca merg sa cumpar un cadou de la Sephora, nu ma gandesc sa inlocuiesc punga magazinului, dar daca merg si cumpar un cadou din Pavilionul H, atunci da, o inlocuiesc.
Well, sper ca am reusit sa explic mai bine ce am vrut sa punctez:)
oare daca le spuneai ca nu vrei o punga pe care sa scrie "reduceri" si cereai sa o ambaleze pentru un cadou sau sa iti dea o punga frumoasa se rezolva ceva?
sau nu aveau decat un tip de pungi disponibile?
.. ma gandesc ca daca calitatea serviciilor nu este corespunzatoare ar trebui sa le comunicam in fata acest lucru ...
@Mada: am precizat ca e pentru cadou, am precizat ca am cumparat din colectia noua...
Sincer nu ma asteptam ca un magazin de lux sa aleaga sa isi faca reclama si prin pungile in care iti iei cumparaturile acasa...E cam tristut, daca ma intrebati pe mine...
Trimiteți un comentariu