marți, iunie 30

beauty de vacanta

jurnal de vacanta
(unu)
pentru ca sunt in vacanta la palma de mallorca, am decis ca o sa fac numai si numai ce vreau. sa ma relaxez, sa ma intorc in romania aproape la fel de alba cum am plecat, pentru ca imi place sa fac plaja numai la umbra. deci acest prim post despre beauty de vacanta, nu are cum sa fie informativ de genul "10 produse minunate fara de care sa nu pleci in concediu", cum am citit la rubrica de frumusete a revistelor Vogue sau Elle pe care le frunzaresc zilele acestea. Este un post despre cum sa fii relaxata, fericita si impacata cu tine insati. nu vreau sa ma trezesc la 7 dimineata sa prind soare sanatos. nu vreau sa nu savurez micul dejun pentru ca ma grabesc sa ajug macar pana la 9 jumate pe sezlong. nu imi este rusine ca sunt cea mai alba persoana din sa pedrissa deia. repet, si alba ca zapada era alba alba si asta nu a impiedica-o sa fie fericta chiar si pe vremea aceea cam ciudata cand locuia cu cei 7 pitici si nu aparuse Fat Frumos la orizont. recunosc, nu este nicio persoana mai alba decat mine pe aici. si asta nu ma impiedica sa port fuste, tricouri decoltate si sa ma dau cu creme cu protectie solara ridicata. stau la umbra acum, in miezul zilei, vorbesc cu prietenele pe mess, beau un ceai cu gheata, privesc mediterana pe care o ador si ma gandesc la faptul ca e ciudat felul in care cineva stabileste ca europencele trebuie sa stea la soare sa se bronzeze sau sa se dea cu autobronzant, iar asiaticele sunt bombardate cu creme de albire care sa le faca mai frumoase si sa le dea mai multe sanse in viata.

10 comentarii:

Zuzele spunea...

offfff...asa imi vine sa oftez cand citesc ce povestesti aici :) eu sunt intr-un birou prapadit in fata unui calculator si visez la o zi de plaja de imi vine sa plec pe jos la mare. Si tu esti acolo si nu iti place sa stai la soare :) Mie personal imi place foarte mult, dar foarte mult, sa fiu bronzata si nicaieri pe lumea asta nu ma relaxez mai bine decat pe sezlong, intr-o dimineata linistita de vara cand aud valurile.. anyway, vacanta MINUNATA, exact asa cum iti place tie! pupici

adela sirghie spunea...

vacantele sunt minunate, insa dureaza putin. tocmai de aceea pledez pentru ideea de a face ce iti place. daca tie iti place sa faci plaja, e minunat, vei avea o piele aramie, ca in reviste. dar daca nu ti-ar fi placut, te-as fi sfatuit sa nu o faci, nu merita sa te stresezi doar pentru a fi in rand cu toata lumea. zeul soare insa ne iubeste pe toti. se pare ca pe tine un pic mai mult decat pe mine, draga mea zuza g.

tatiana spunea...

Tie chiariti sta bine alba...Pe mine ma pune mult in valoare bronzul. Depinde de trasaturi zic eu foarte mult si de culoarea ochilor, a buzelor, parului, etc... Vacanta placuta si sa te destinzi!

adela sirghie spunea...

vara toata lumea vrea sa fie cat mai bronzata, e ca un tribut modern adus soarelui. Cat despre tine tatiana, eu cred ca tu singura te pui in valoare, nu bronzul. bronzul te face mai diferita, mai exotica, pana si in ochii tai.

tatiana spunea...

Intr-un fel ai dreptate. Dar mie chiar nu mi place cum arat alba parca nu as fi tot eu...:)

adela sirghie spunea...

nu te-am cunoscut decat bronzata...

Alexa spunea...

M-am regasit in acest post foarte mult, cu exceptia frumoasei vacante. Si eu sunt o Alba ca Zapada (bruneta as well), dar ma bronzez la umbra si folosesc creme cu protectie solara. In timp ce pe strazi vezi uniforma bronzului si eu par uneori ca o stafie sau ciudatenie neinteleasa, diferita majoritatii. Sincer prefer cremele pentru bronzare progresiva soarelui dogoritor (desi nu e tocmai o feerie aplicarea lor si intretinerea corecta).
p.s. Am citit aproape tot blogul tau si imi place mult. Felicitari si la cat mai multe posturi!

adela sirghie spunea...

draga Alexa, bine ai venit! ma bucur mult ca ai intrat si ai postat pe blogul meu, realmente a fost o surpriza frumoasa faptul ca te-am descoperit. De multi ani sunt adepta bronzului discret, sanatos, care nu te tintuieste toata ziua la plaja. Soarele arde pielea, o usuca si o imbatraneste prematur. Nu e o gluma, cancerul de piele chiar exista. Si face multe victime.

Alexa spunea...

Mersi pentru primire! Esti o persoana tare draguta si citesc cu multa placere postarile tale. :)

adela sirghie spunea...

draga Alexa, te invit si pe Testimonials, care este rubrica cea mai noua a blogului, sper sa iti placa la fel de mult ca restul...