luni, iunie 8

ellie d


Am pus parfumul Ellie D de la casa Ellie, pe my summer wish list. Este un extract de parfum, creat de Michel Roudnitska, pe care l-am incercat cand am vizitat Elysee Concept. E produs in serie limitata, pentru a pastra calitatea si autenticitatea. Sticluta e mica, vintage, foarte sic, simpla si sofisticata in acelasi timp, cum este de asteptat pentru o esenta de colectie. Pe pielea mea, parfumul se dezvaluie ca un amestec de lacramioare cu vanilie soft, dar mai sunt si accente de gardenie, bergamota, iasomnie, trandafir, vetiver si mosc. Este gratios si elegant, pentru o femeie rafinata. Miroase atat de bine, incat de cand l-am incercat, pur si simplu nu imi mai doresc niciun alt parfum. Sticluta de 15 ml de extract de parfum costa 890 ron.

4 comentarii:

Anonim spunea...

hmmmm .... scumputz, dar merita daca spui ca iti place atat de mult...

adela sirghie spunea...

da, e scump. e pe wish list, nu stiu daca il voi cumpara, pentru ca am deja multe parfumuri pe masuta de toaleta. si sunt intr-o perioada de saving money.

Zuzele spunea...

:)..daca ti-l cumperi, sa ceri o mostra si pentru mine :))

adela sirghie spunea...

daca treci prin lahovary, sa stii ca ar fi interesant sa intri la Elysee Concept, au un portofoliu impresionant de parfumuri. Si cum mi-ai spus ca ai o slabiciune pentru esente tari, nu cred ca ai cum sa iesi dezamagita. Keep it in mind anyway.