miercuri, iunie 24

TESTIMONIALS luna iunie FERRAGAMO INCANTO BLISS


Astazi inaugurez o noua rubrica, foarte draga mie, de TESTIMONIALS. Despre ce este vorba? Incanto Bliss, noul parfum de la Salvatore Ferragamo, va fi oferit cititoarei care lasa cele mai interesante si documentate postari pe beautynews by adela sirghie. Cea careia ii va fi oferit parfumul, va fi rugata sa descrie intr-o postare ulterioara, pe acest blog, felul in care a perceput acest nou parfum. Pentru a se evita incurcaturile, va rog sa nu postati ca anonim, ci sa va luati o identitate, pentru a nu se face confuzii in privinta celei careia ii va fi oferit parfumul Incanto Bliss. Orice sursa corecta de informare de genul Google, site Ferragamo, site Everet, precum si impresiile personale dupa testarea parfumului din magazin, este binevenita pentru comentarii la Incanto Bliss. Pentru restul comentariilor, la fel, folositi site-urile oficiale, google sau impresiile personale pentru un plus de originalitate. Vor fi luate in considerare toate comentariile trimise pana la data de 10 iulie inclusiv. Daca aveti intrebari suplimentare, va rog intrati la comentarii, un picutz mai jos...

12 comentarii:

tatiana spunea...

Nu l-am cumparat inca, dar am avut ocazia sa-l miros. Nici nu am sa-i atribui calitati care nu exista, pentru ca merg pe ideea ca un produs sa nu promita mult. De ce spun asta? Pentru ca poate fi luat o data datorita reclamei, dar daca nu are calitati reale nu va mai fi luat a doua oara. Si deci rezultatul nu va fi unul pe termen lung. La o prima impresie mi-a parut putin asemanator cu DKNY- Red Delicious. Are un mix de arome de mar, liliac, mosk, cedru si lemn de santal. As putea sa-l numesc un parfum fructat dar cred ca nu ar fi corect sa spun ca apartine doar acestei categorii. Ai putea sa-l numesti si floral si fresh si ametitor. Nu e lesinator de dulce dar nici citric.
Imbinand astfel unele din cele mai indragite arome Ferragamo cred ca a lansat o invitatie femeii indragostite, neastamparate dar si extrem de feminina. M-a incantat la o prima impresie, dat fiind faptul ca persista in timp fara a-si pierde prea mult din intensitate.Cred ca la fel de placuta este si lotiunea de corp cat si gelul de dus.Iar daca luati parfumul indicat ar fi sa aveti si restul produselor din aceeasi gama.
In mod deosebit m-am indragostit de designul flaconului cu atat mai mult cu cat a fost creat de Sylvie de France cea care a creat si celebrele sticlute Lolita Lempicka. Asa ca nu stiu daca nu va va crea o „lovely addiction”...

Mult succes cu noua rubrica, Adela!:)

adela sirghie spunea...

lovely addiction is good, Tatiana. Mabucur mult ca deja ai incercat Incanto Bliss si ca l-ai trecut la preferate. Multumesc mult pentru incurajarile pt testimonials.

tatiana spunea...

N-ai pentru ce! Oricum te-as fi vizitat asa cum am si facut-o pana acum si fara Testimonials. Te pup

adela sirghie spunea...

Tatiana, esti de multa vreme una dintre cele mai placute prezente pe beautynews. Testimonials este o rubrica noua si sper sa aiba succes!

Mihaela spunea...

Citind postul tau Adela si commentariul Tatianei, mi-am adus aminte ca imi lipseste delectarea asta, cea de a intra pur si simplu intr-un magazin cu parfumuri si a ma bucura de toate impletirile de arome si miresme... Grozava ideea ta- Testimonials! Bravo, tot asa! :) Ma bucur sa vizitez blogul tau!
Mihaela Panoiu

Magda spunea...

foarte draguta ideea ta.ma duc sa il caut prin magazine.trebuie sa il "simt" si eu
o zi frumoasa iti doresc!

adela sirghie spunea...

Mihaela, ma bucur mult ca ai intrat la Testimonials. Daca te-am convins sa intri in magazine cu parfumuri, sa nu uiti sa ne impartasesti si noua din trairile tale.

adela sirghie spunea...

Magda, sunt sigura ca o sa iti placa Incanto Bliss. Neaparat sa imi povestesti prima intalnire cu el...

Mara spunea...

Buna, fetele! E clar ca suntem mereu interesate de parfumuri, ape de toaleta mai apar. Eu nu numai ca sunt extrem de interesată, dar imi pusesem in cap acum cativa ani sa-mi "manipulez" fata sa devina cea ce mie mi-ar placea: CREATOARE DE PARFUMURI. Ca si Beatrice Piquet de la IFF Paris, cea care a creat aum INCANTO BLISS. Am lucrat ce am lucrat... Ba chiar am dus-o la o testare olfactiva la unul din partenerii nostri (eu import dermocosmetice si compozitii de parfumare) care erau la randul lor parteneri cu IFF (International Flavors & Fragrances, companie americana) lider in lumea aromelor si compozitiilor de parfumare. Copilu' are nas bun, noi am educat-o de mica sa recunoasca mirosuri vegetale, casa e mereu plina de muiete, benzi de hartie pe care se aseaza arome sau parfumuri si le mirosi din cand in cand, la birou am betisoare japoneze cu uleiuri esenţiale naturale (nu chinezisme)...
Asa ca speram si eu. Dar nu a fost sa fie. S-a cam razgandit. Sau s-a speriat. Specializarea "parfumeur" o poti face doar la Versailles ca master la o superfacultate privata, taxa este de cca 10.000€ pe an. Dar si mai rau este ca selectia este foarte drastica, sunt doar vreo 15-20 locuri pe an si vin sute de tineri din toata lumea... Asa ca fata se face farmacista si isi va cumpara parfumuri create de altii. Ea va "crea" medicamente inclusiv pentru creatorii de parfumuri. Nu e nimic rau in asta. Pace sa fie! Si, finalmente, referitor la parfum, cred ca e minunat. Am sa merg AZI la un magazin, cu muietele mele si maine toata ziua le miros la fiecare 2 ore. Cred ca o sa-mi placa pt ca e vara si sunt extractele mele preferate: top: yuzu (miros citric), kumquat (picant, citrat), măr; de mijloc: freesia, lotus, trandafir; de bază: mosc şi note lemnoase. Super dpv teoretic. Si imi place ca cele de baza sunt mosc şi lemnos. Ma innebunesc dupa mosc si santal. Asa ca ma duc chiar acum sa aprind un batisor de santal. Uite asa! Si va pup pe toti. Un weekend placut tuturor! Mara

tatiana spunea...

Mersi frumos pentru aprecieri.:)

adela sirghie spunea...

Mara, cred ca este prima oara cand postezi la mine pe blog,nu? Este evident ca stii multe despre parfumuri, astept asadar aprecierile tale pentru Incanto Bliss

Oana spunea...

Un parfum te poate descrie si-ti poate dezvalui registre pe care nu vrei sa le explici, pe care ti le doresti a fi ghicite. Poate fi o carte de vizita insinuanta dar directa. Paradoxal, dar autentic.
Desigur, fiecare dintre noi avem anumite preferinte certe si nu renuntam usor la brand-ul pe care-l simtim cel mai aproape gusturilor noastre.
Insa, Incanto Bliss are forta sa te determine sa-l alegi dintre mii de alte sticlute ispititoare, toate. "Mica sirena" se decupeaza usor de celelalte si devine adictiva din clipa in care pulverizezi prima picatura. De la imaginea sticlei - care-ti fura privirea imediat - pana la notelei esentei in sine, parfumul te face sa vrei sa-l cumperi. Pentru cele dintre noi care adora si forma, nu numai fondul, prezentarea le va da primul impuls de a nu-si negocia alegerea spontana. Desi numele de facto este o garantie suficienta, o semnatura de top, primeste in plus melanjul de note speciale care se revarsa incantator, chemand si descatusand un spirit liber si vesel, departe de realitatea impresiilor concrete, naucitor de misterios, venit parca din visele de dincolo de pleoape. Jucaus, magic si exuberant, Incanto Bliss te invita sa te scufunzi intr-un ocean de parfumuri fructat-florale. Se insinueaza seducator cu o nota fructata, plonjand apoi capricios intr-o inima florala, culminand cu o cucerire sigura de note lemnoase.