duminică, iunie 21

guerlain mentafollia


Parfumul Mentafollia face parte din gama Aqua Allegoria si a fost creat de Jean-Paul Guerlain in anul 2004. Este la fel de racoros ca Herba Fresca, dar mai soft, pentru ca nu are notele puternice de iarba umeda, proaspat taiata. Miroase a menta, evident, ca si cum ai zdrobi frunza cu degetele si apoi ai mirosi-o, dar este temperat cu subtilitati olfactive de mandarina, ceai verde, petale de trandafir si lemn de cedru din Muntii Atlas. Menta este culeasa din Maroc, si are o aroma aparte, un pic exotica si coapta de soarele necrutator de pe continentul african. Desi am ambele colonii de cativa ani, inca nu m-am putut decide daca imi place mai mult Mentafollia sau Herba Fresca. Daca pulverizez Mentafolia, mi se pare cea mai interesanta, dar cand pulverizez Herba Fresca, imi spun ca nu are termen de comparatie. M-am gandit ca poate ar fi o solutie daca as aplica pe stanga Mentafollia si pe dreapta Herba Fresca. Am observat ca Mentafollia dureaza mai putin pe pielea mea. Insa dupa ce trece topul invigorant si racoritor de menta+mandarina, pe pielea mea ramane un amestec de o finete extrema, iasomie, trandafir si lemn de cedru din Maroc. Mi se pare parfumul ideal pentru mers la plaja, iar daca aerul din masina este irespirabil, pulverizeaza putina nebunie mentolata, vei fi martora unui miracol.

3 comentarii:

Zuzele spunea...

ce talent ai sa descrii parfumurile :)) ma faci sa simt mirosul de cate ori te citesc! trebuie sa ajung neaparat sa-l testez ca mi-ai facut pofta :)

adela sirghie spunea...

cred ca parfumul are un fel aparte de a-ti aduce aminte de senzatii, clipe luminoase, bucurii...probabil e ceva proustian in felul in care se dezvaluie. Sa imi spui neaparat ce impresie ti-a lasat aqua allegoria.

Zuzele spunea...

da...o sa-ti spun negresit! din pacate, nu am avut timp sa ajung la sephora...dar cat de curand o voi face..:)