joi, mai 17

Azi imi place...Marion Cotillard

Pe Marion Cotillard am vazut-o chiar aseara in filmul Midnight in Paris(in rolul unei frantuzoiace de care erau indragostiti Picasso si Hemingway-da, amandoi in acelasi timp) si am revazut-o astazi  in Vogue Espania. Rochita nude pe care a purtat-o la Cannes este de la Dior-nu cred ca am vazut ceva mai dulce si mai suav in ultima vreme. Just perfect, just perfect...
P.S, filmul e bunicel, iar "epoca de aur" a Parisului este sublim conturata si populata de personaje precum Bunuel, F.S. Fitzgerald, Picasso, Dali, Hemingway, Gertrude Stein scl, mai ca nu ai mai pleca de acolo...



7 comentarii:

iri spunea...

vai ce rochie frumoasa :x:x

Gisca Mihaela spunea...

Este superba culoarea rochitei!!!

A Blog With Us spunea...

E cu adevarat frumoasa si rochiaa si ea!

adela sirghie spunea...

Oftez dupa ea...oare bancile mai dau credit de nevoi personale zilele astea? Eventual ma duc cu mai multe buletine:)

Gina Ionela spunea...

Am vazut si eu Midnight in Paris,mi-a placut...Marion mi s-a parut meru foarte finuta...rochita e foarte frumoasa! :)bli

dori spunea...

Pe Marion Cotillard am vazut-o prima data in "Jeux d'enfants"...si de atunci caut filme in care joaca si ea.

Calin Andreea Daniela spunea...

si mie imi place...e naturala :)