sâmbătă, mai 5

Leave-in conditioner Frizz Living Proof

Un produs cu totul si cu totul de-a-ntoarselea. Leave-in "moisture restoring for dry or damaged hair" de la firma Living Proof, din categoria celor scumpe si dichisite, de nisa, anti-frizz, pe care l-am luat cu gandul sa il folosesc la Barcelona. Mare greseala. Imi este atat de dor de uleiul/serul de cuticule, incat ma uit cu jind, cu maaare jind cand vad ca trece pe langa mine cate o spanioloaica orgolioasa cu parul lucios. Leave-in-ul este aproape inutil. Nu il ma ajuta deloc atunci cand descalcesc parul cu pieptenele cu dinti rari, dupa baie. Trebuie sa trag de el, lucru pe care nu l-am mai facut de ani buni, raman multe fire agatate de piepten, varfurile nu par aranjate. realmente mi-a provocat o mare nemultumire acest produs. Il folosesc de la jumatatea parului in jos, acolo unde simt ca parul este mai aspru.  Trebuie sa folosesc mult produs pentru a avea cat de cat rezultate, dar am inteles ca aceasta este filozofia gamei. Cea de genul: ca trebuie sa pui mai mult pentru a avea reezultatul asteptat. Chiar si asa, eu nu sunt deloc multumita de talentatul domn living proof:(
 De cumparat,  va marturisesc din capul locului ca nu l-am cumparat, ci am fost norocoasa si l-am primit cadou, mai demult, la o lansare Sephora. Reprezentantii firmei, veniti special la Bucuresti pentru lansarea cu beauty editorii, au mentionat de cateva ori sa nu uitam sa aplicam cantitati generoase pentru a vedea efectele anti-frizz, lucru care nu mi-a prea placut, deoarece eu pledez pentru formulele concentrate. Tin minte ca samponul din aceeasi gama mi s-a parut ok, dar nici acela nu m-a facut sa cred ca trebuie sa il am si a doua oara. Il consider doar un one night stand:)

5 comentarii:

Lavender Thoughts spunea...

Recunosc,marca nu mi-e cunoscuta.De altfel,nu prea agreez genul acesta de balsam leave-in.
Consider totusi ca un produs este calitativ atunci cand da rezultate aplicat in cantitati mici.Rceomandarea ``cu cat folosesti mai mult,cu atat e mai veridic rezultatul``...nu mi se pare demna de o strategie de marketing.
Oricum,e bine sa stim ce cumparam inainte de a o face.;)
Weekend placut!

Calin Andreea Daniela spunea...

e bine ca nu ai facut experimente pe banii tai...Eu mi-am luat un tratament dupa ce am nascut pentru ca imi cadea parul si m-am ales cu arsuri a pielii capului si coji, de care nici acum dupa trei ani nu am scapat in totalitate...insa, vad ca ma ajuta samponul Oyster si mai imi revin...

alina spunea...

uleiul la care faci referire din ce gama este, ne poti da mai multe detalii?
multumesc

adela sirghie spunea...

Eu am acum( e vorba de acasa, nu la Barcelona) un ulei de la Joico, am scris un review pe blog, l-am laudat de mai multe ori. Imi place mult si cel de la Macadamia, insa l-am folosit o singura data. Am mai folosit doua uleiuri de par de la Keune-am scris review-uri extrem de generoase despre ele. Acestea ar fi preferatele mele pana acum.Le recomand pentru ca sunt realmente grozave.

Gavriloi Adina spunea...

Aiurea...iar ideea,ca sa folosesti mai mult,pentru a avea rezultate,nu le va aduce laude,dimpotriva.Dar,asta este,unul mai bun,unul mai putin bun....