joi, mai 10

Breakingnews:Chanel No 5

Brad Pitt este primul barbat care va face reclama celebrului parfum Chanel No 5. Acesta a fost primul meu parfum adevarat, cumparat de la Paris. Pastrez si acum etui-ul, negru cu o banda aurie, foarte elegant.  dar nu l-am recumparat.  Voi incerca insa sa il testez din nou. Nu pot sa spun ca eu si Chanel No5 avem acum o relatie stransa, am impresia ca pur si simplu nu pot sa inteleg acest parfum, dar mereu mi-a placut Brad Pitt. De fapt imi place Brad Pitt de cand l-am vazut in Legendele toamnei, film pe care ti minte ca l-am mai recomandat pe blog. Asadar, Chanel No5 are nevoie acum de un facelift si de oarecare valva in jurul sau. Fiind eu cam rautacioasa cu parfumurile in ultima vreme, ma intreb oare de ce e nevoie de atat de mult tam-tam daca parfumul e oricum atat de cunoscut si atat de bine vandut?
Oricum, intrebarea mea este: Daca ar trebui sa numiti primul parfum care va trece prin minte, care ar fi acela?

7 comentarii:

Lavender Thoughts spunea...

Hey,auzisem zvonul,dar speram sa ma insel...Eu ma numar printre adictele Chanel No5,iar faptul ca un barbat este imaginea unui parfum de dama probabil ca bifeaza un nou trend in advertising.
Nu sunt fana Brad Pitt,mi se pare putin efeminat,iar alaturi de Chanel No5 probabil ca o sa mi se intareasca perceptia.:)

speranta spunea...

Buna.sunt fana parfumului.Chanel no5 si pana sa l descopar eram marc o polo..brad Pit imi place cum joaca dar ca barbat nu.)))))))).o seara faina.pop

Flori spunea...

De cand e Brad Pitt imaginea, aproape ca a inceput sa imi placa no 5 -chiar daca dupa ce l-am testat mi s-a facut la propriu rau de la miros :)))

123456 spunea...

spot publicitar pentru Chanel No. 5 se va filma la Londra, în această săptămână iar starul american va primi o sumă de ordinul milioanelor pentru această reclamă...mie imi place parfumul

Cupcake Splendens spunea...

Black xs!Astazi am avut norocul de a-i simti aroma din nou,este pur si simplu superb si mi se potriveste de minune.
din pacate,pretul lui nu e pentru buzunarul meu:)

Calin Andreea Daniela spunea...

hai, ca nu e un barbat urat! oricum, preferatul meu e PAUL WALKER si...
astept sa te inscri la giveaway-ul meu http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/

Mihaela spunea...

Hypnose, Lancome. Dintre parfumurile pe care le-am avut de-a lungul timpului, el e printre primele care imi vin in minte. Totusi, nici eu nu sunt femeia unui singur parfum, cum ziceai si tu Adela :)