joi, mai 24

Jurnalul epilarii mele definitive-partea a doua


Daca cumva credeti ca experientele nefericite povestite in prima parte a jurnalului epilarii mele definitive m-au convins sa renunt pentru totdeauna la a mai cauta cai verzi pe pereti- si ca gata, povestea mea s-a terminat, va inselati amarnic. Nici nu stiti cu cine aveti de-a face. Partea interesanta de-abia acum incepe. Urmatoarea mea oprire a fost Miko Med, la doctorita Viviana Iordache. Practic era vorba de o clinica atasata unui salon de infrumusetare. Pe Viviana Iordache am vazut-o de foarte multe ori la televiozr, explicand frumos, detasat, concludent si competent, cateva chestiuni care pentru mine erau de maxima importanta. Epilatul definitiv era pe primul loc. Am facut asadar programare, m-a primit peste doua saptamani, pentru ca era ocupata si odata ajunsa acolo la Miko Med, am facut anticamera pana m-am plictisit. Si cand m-am plictisti atat de tare ca ajunsesem sa ma intreb ce caut eu acolo, mi-a facut favoarea si m-a primit. Avea un cabinet splendid, profesional, alb si glamour. Parca era un iMac si noi pluteam ca savarinele prin Mac os x lion server, atat de sofisticat parea. Mi-a pus cateva intrebari, parea obosita si plictisita, a mazgalit ceva ceva pe o foaie, am semnat. Totul mi s-a parut superficial si am fost dezamagita. A plecat din salon, pretinzand ca trebuie sa aduca nu-stiu-ce de nu-stiu-unde, dar parerea mea este ca lucra si in incaperea de vis-a vis, pentru ca s-a intors abia dupa douazeci de minute. Imi aduc aminte de aceste amanunte deoarece am fost putin socata de cat de superficiala era toata abordarea. Explicatiile ei au fost extrem de zgarcite, spuse cu o voce moale, ca si cum eu ar fi trebuit sa stiu deja toate amanuntele care vor urma. Am facut numai partea"barbie",  in total patru  sau cinci impulsuri. Cred ca se platea impulsul, ceea ce mi s-a parut corect, deoarece portiunea poate fi mai mare sau mai mica si eu sunt de parere ca trebuie sa platesti ce consumi, nu pausal. Parul a cazut dupa o saptamana, dar peste o luna a inceput sa creasca la loc.Peste doua luni m-am dus iar. Am repetat povestea si peste alte doua luni. De sase sau sapte ori am fost la ea, fara rezultate notabile. Nu am pigmentat, nu au fost probleme de acest ge. Nu mi-a facut bine, dar nici rau. Interesant era ca prinsesem deja gustul. Erau cateva saptamani in care parul nu mai crestea, iar eu ma simteam foarte bine. Deci aveam dovada ca merita sa continui cercetarile in acest domeniu.
Asa cum le-am trait, asa le-am si povestit.
-va urma-

16 comentarii:

Irene spunea...

pai de obicei asa se intampla:cei cunoscuti si renumiti sunt total dezinteresati de persoanele care le trec pragul cabinetului.si eu am fost la cel mai bun medic dermatolog (medic primar)din ploiesti si am fost tratata foarte urat.si nici nu a dat rezultate tratamentul :-j
imi pare rau ca madame viviana nu iti citeste blog-ul:D

mania blog spunea...

Eu evit sa merg la medici "vedeta" pentru ca deja li s-a urcat la cap :)

CristinaS spunea...

ce pisi frumoasa e in poza!!!
Sper ca nu vrea si ea sa se epileze definitiv... ar fi mare pacat!!! :)))

Geta spunea...

probabil ca celebritate prea multa strica

lavender thoughts spunea...

Totusi ai avut rabdare si toleranta fata de acel comportament al mdicului...

adela sirghie spunea...

Si eu stau si ma minunez de cate am putut face sa scap de cateva fire...

felicia spunea...

viviana iordache... si eu m-am dus la pomul laudat cu celebra mea acnee.nu cred ca s-a apropiat la mai mult de 1 m de fata mea.Cu un aer plictisit mi-a dat un Zineryt dupa ce-i spusesem ca am incercat Totul (eu fiind farmacist).Am intrebat-o ce parere are de produsele dermatologilor americani(Murad,DDF,P.T.Roth), "a,nu sunt bune de nimic".Noroc ca nu am ascultat-o si asa am scapat eu de acnee

Anonim spunea...

anticamera/antecamera! :)

Anonim spunea...

Am citit cele doua postari ale tale si vreau sa spun ca parca mi/ai deschis ochii. Am incercat si eu o sedinta de electroliza si pielea a a avut de suferit si la mine, exact cum ai povestit si tu..umflaturi, cosulete...si chiar nu eram convinsa daca sa mai merg sau nu. Acum ca am citit la tine m-am convins si mai tare parca. Dar sunt foarte necajita cu parul pe care il am pe tot corpul...mai nou sunt obsedata de cel facial. am o gramada si e oribil ca femeie sa te confrunti cu astfel de probleme. dar am zis sa nu imi mai jupui efectiv pielea de pe fata cu benzi si sa incerc o metoda care parea a fi singura acreditata ca fiind definitiva.
nu stiu ce sa fac pentru ca observ ca de la smulsul cu penseta se inmulteste foarte tare...am avut doua trei fire in barbie care erau foarte negre si acum am vreo 5 6 ...daca nu mai multe. plus ca nu mai vorbesc de puful lung si subtire care il am cam pe toata fata...
am si o piele patata si mi-e cam frica sa incerc laserul.
in concluzie: este greu sa fii femeie uneori! :)

adela sirghie spunea...

@Anonim: cred ca si antecamera e acceptat in romana, dar eu am ales anticamera-http://dexonline.ro/definitie/anticameră
Crezi ca e gresit?

Anonim spunea...

Si eu am fost la un consult la doamna Viviana....iar felul in care s-a comportat a fost identic cu ce ai povestit tu! Identic! Rezultatele? La fel. :(

adela sirghie spunea...

Da, dezinteresata total de clienti aceasta doamna Viviana Iordache. Daca are experienta, mie experienta asta a ei nu mi-a folosit la nimic. Nu a meritat banii de consultatie, de tratament nici atat. Stie cineva daca mai lucreaza la Miko Med?

Calin Andreea Daniela spunea...

Ti-am zis ca am fost si eu la un astfel de salon si nu am avut efecte negative...Dar daca nu te tii de sedinte efectele dispar...Mie in schimb , mi-au explicat o ora despre ce e vorba si ce implica...S-au purtat foarte frumos si au avut de castigat datorita acestui lucru, fiindca le-am adus multi clienti.

cry_filo spunea...

Cred ca ai rabdare cu carul, eu una de mult eram plecata de la usa ei :)

Styletto spunea...

Cred ca dna dr Viviana Iordache nu mai lucreaza la Mijko ci la o noua clinica, Dermestet, parca.
Funny, o cosmeticiana la care obisnuiam sa merg pt epilat, mi-a aratat cat de urat arata pielea de pe picioarele ei dupa sedintele de epilare definitiva; patat ecu puncte negre acolo unde fusesera fiele de par - si era bruneta, bruneta, nu avea nevoie sa se rada anterior epilarii!! Pot doar sa spun ca nu mai purta fuste ( doar lungi)

adela sirghie spunea...

@Styletto: le-a epilat cu IPL? Mie IPL mi se pare cel mai soft. si ok dintre toate. Sper sa nu ma insel, as fi afectata si la propriu si la figurat. Sunt personal interesata de subiect, de acaea intreb.