joi, ianuarie 9

A-NISE TREAT: NICOLE by OPI GUMDROPS


M-am gandit ca anul acesta ar fi bine sa mai ies din zona de confort si sa incerc lucruri noi. Intrucat prima chestie peste care mi-au cazut ochii a fost un lac de unghii (exact, aveti dreptate, vaaai ce noutate!), voila, poze si impresii la cald!
Nu am fost eu cea care a ales A- Nise Treat, ci el m-a ales pe mine, la #beautybloggingmeeting2 l-am primit. Tin sa va spun ca initial am fost tare dezamagita de nuanta, ma gandeam ca in veci nu o sa port eu asa ceva, insa mi-am mai revenit cand am vazut langa el frumoasele Underneath the Mistletoe si In my Santa Suit. Cand am aplicat primul strat de A-Nise Treat am avut sentimentul ca trag pe mana o pereche de ciorapi negri, de lycra, foarte foarte sclipiciosi, insa la al doilea strat mi-am mai revenit si am constatat ca e totusi o textura foarte interesanta.
Cred ca de fapt aceasta este problema: eu caut culori, nuante si subtonuri, iar lacurile din noua generatie se concentreaza mai mult pe textura. Lacul se aplica incredibil de usor si este si foarte rezistent, pozele de mai jos sunt realizate dupa trei-patru zile de la aplicare. Uscare rapida, aplicare usoara- miile de particule si textura granulalta, sablata si finish-ul mat nu lasa micile imperfectiuni ale aplicarii sa iasa la iveala. A-Nise Treat este un negru carbon cu "efecte speciale"- mii si mii de accente sclipitoare care il transforma de fapt intr-un gri inchis dupa uscare. Nu am aplicat topcoat.






6 comentarii:

fashion doctor spunea...

am aceiasi nuanta,imi place mult.pupp

Alina Canura - Anghel spunea...

Il am si eu, m-am bucurat ca m-a ales :D Am si pozele facute, asteapta sa fie postate pe blog :D

adela sirghie spunea...

De data aceasta am facut poze cu mobilul, nu am avut aparatul la mine, asa cum au iesit mi s-au parut ok.
Dar si voua vi s-a parut la fel de usor de aplicat/ La mine a fost o revelatie, nu imi venea sa cred cat de simplu este.

Bratu Gabriela spunea...

vreau si eu!!! :D e exact ce-mi doresc cat de curand sa achizitionez!

htp://paginidezisinoate.blogspot.com (follow me, pls)

Camelia Andrasescu spunea...

Chiar arata foarte bine pe unghiile tale. E foarte bine uneori sa mai iesim din zona de comfort!

Alina Canura - Anghel spunea...

Da, da, se aplica extrem de usor si se usuca foarte repede :)