joi, ianuarie 2

UN AN MAGIC si UN GIVEAWAY MAGIC:)-INCHEIAT


(Concurs incheiat. Numele castigatoarei a fost anuntat pe pagina de facebook a blogului. Va multumesc tuturor pentru participare)
Toate urarile pe care le-am primit cu ocazia sarbatorilor de iarna au avut ceva magie adaugata la coada cometei. General vorbind, intai au fost sarbatorile magice(care sunt atotcuprinzatoare, nu trebuie sa le iei la rand din nou, din moment ce ai spus totul odata si bine), urmate totusi, dupa caz, de ceva si mai pufos, de genul:" Iti doresc un Ajun magic". Au venit apoi, pe rand, un Craciun magic si un final de an magic. Apoi, mi s-a urat sa am un An nou fericit si fara doar si poate, magic sau- si mai concret- sa am un 2014 magic!
Asa ca magia fiind atat de pretuita in zilele acestea, m-am gandit si eu sa va daruiesc o crema… magica, bineinteles. Egyptian Magic, cum altfel, caci eu alta nu stiu:)
Un review cu calitatile ei complete si magice gasiti AICI.
Sa recapitulam: crema e magica, giveaway-ul e magic, anul 2014 ni se asterne la picioare si e si el magic.
Pentru a participa la concurs, va rog sa imi lasati un comentariu in care sa imi explicati in cateva cuvinte de ce va doriti sa incercati Egyptian Magic. Voi extrage castigatoarea luni, pe-nsearat, la o ora pe care o voi socoti magica:)

LATER EDIT: daca va doriti sa incercati crema, va rog intrati pe site-ul Egyptian Magic, unde puteti comanda gratuit o mostra.
Daca vreti sa o cumparati, intrati tot pe site-ul Egyptian Magic, iar daca introduceti la sectiunea cupon parola-ADELA, veti beneficia de o reducere de 15%.

44 de comentarii:

Lorena Pintilie spunea...

La multi ani si un nou an magic, deoarece daca iti doresti si noi iti dorim sa fie magic chiar va fi..:)

Foarte interesanta crema propusa. Pare sa faca minuni printr-o magie a ingredientelor:) Pielea mea uscata are nevoie de magie sa devina stralucitoare!:)

Diana spunea...

Uhhh, cum sa nu imi doresc crema asta, ca am citit de ea numai lucruri bune, am si cerut-o acasa prin posta, incercat, placut, mi-am propus ca o cumpar cand termin crema inceputa acum, dar poate se intampla o magie si ajunge egyptian magic la mine tocmai pe 12, cand e ziua mea :)

Jade spunea...

Eu vreau sa o incerc, dar vreau sa o si impart cu restul persoanelor de sex feminin din familie. Una dintre ele e vesnic nemultumita de tenul ei uscat, iar cealalta se plange mai nou ca o strange pielea tenului orice ar pune pe ea plus ca are bratele marcate de urmele ghearelor pisicii (facute in joaca si din prea mult elan, bineinteles), cat despre mine, eu caut o crema mai hidratanta pentru pielea mea din jurul ochilor care parca nu mai e atat de elastica cum era inainte, poate poate mai intarziu efectele timpului cu aceasta crema...magica.

Roxana Leoca spunea...

Multumim pentru giveaway.

Am mai citit despre aceasta crema,sper sa am ocazia sa o incerc cu ajutorul acestui giveaway magic :)

La multi ani!

dragonfly spunea...

La multi ani! Intr-adevar un giveaway magic. Acum, in prag de sarbatori am dat si eu cumva de ea pe internet. Am vazut ca multe vedete o recomanda si pare a fi o crema-minune buna la orice, deci sunt foarte curioasa ce poate oferisi cat de magica e, mai ales ca e facuta doar din chestii naturale. Un giveaway superb!

Monica Tone spunea...

Sa ai un an nou minunat, plin de bucurii si vise implinite!
Am auzit multe despre aceasta crema asa ca pur si simplu vreau sa o incerc, sa vad daca chiar isi merita reputatia.

delia 1992+++ spunea...

La multi ani, multa sanatate si mult noroc va doresc!!!
Imi doresc aceasta crema, deoarece ma intriga. eu sunt destul de greu de convins cu referire la ceva si de cele mai multe ori cand m am indragostit de un produs, a fost pe propria-mi experienta. s-o testez personal ar fi, evident, dovada finala pentru cat de buna este. mi-ar placea sa ma ajute sa scap de piele usacata a picioarelor, problema cu care pana acum doi ani nu m am confruntat..

corina calinescu spunea...

....pentru ca nu gasesc nici un leac pt pielea mea f uscata :)

la multi ani!!!

cosmofever spunea...

Buna, Adela! Mi-as dori foarte mult sa incerc aceasta crema deoarece in urma a diverse tratamente cosmetice, tenul meu este deshidratat si am incercat varii produse care promiteau multe, dar realizarile au fost in realitate destul de putine. In concluzie, din cauza unui ten mixt cu tendinta acneica am ajuns sa am si problema tenului deshidratat in anumite zone. Wonderful, hmm?

+++ Motto-ul imi place enorm si sper din suflet sa fie adevarat, si viata sa dea celor care dau... desi nu prea am observat asta pana la aproape 30 de ani pe care-i am.

La multi ani, sa fim sanatoase si sa primim pe cat oferim!

Gavriloi Adina spunea...

Imi doresc aceasta crema magica, pentru ca la inceput de an am forte proaspete, am mai multa incredere in mine, vreau sa schimb cate ceva in stilul meu de viata.In momentul in care arat bine si ma simt bine, am impresia ca nu doar eu, ci toata lumea are un strop de magie.

Cristiana spunea...

Buna, Adela! Eu as dori sa testez crema deoarece in sezonul rece mi se usuca tenul si pielea corpului foarte tare, desi eu am un ten mixt spre gras. Consider ca o sa ma ajute sa trec cu bine de iarna, avand un ten perfect protejat.

La multi ani si multa sanatate! Te pup.

Bianca Roxana spunea...

La multi ani, frumosi, fericiti si senini!
Imi doresc aceasta crema pentru ca am citit de atatea ori despre ea, incat simt ca o am pe wishlist dintotdeauna si totusi nu am reusit sa mi-o procur! Poate am noroc sa o incerc mai devreme decat as fi sperat, totusi;)

gabyparasca spunea...

La multi ani cu magie si sanate si dorinte implinite:)
si pentru ca sunt tot mai aproape de minunata varsta de 30 de ani simt cum nevoiele pielii mele se modifica si cred ca contine suficienta magie incat sa trec cu bine peste acest hop si sa il accept...nu ca schimbare de prefix ci ca schimbare de ce vad in oglinda...

Unknown spunea...

Sunt curioasa sa o incerc deoarece din cate am citit este 100% naturala si eu folosesc numai produse care sunt naturale, fara parabeni.
Iarna, tenul meu devine extrem de uscat si am nevoie de hidratare intensa, si daca pot avea parte de hidratare intensa oferita de o crema naturala, atunci pentru mine este perfect.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
sandab spunea...

La multi ani!un an nou cu bucurii si impliniri si cat mai multe postari!As dori sa incerc si eu crema si intr-adevar sa fie magica pentru pielea uscata a mainilor mele,pe care nu o mai dovedesc cu nimic.....

Ana-Maria G. spunea...

Servus Adela si La multi ani!
As vrea sa testez crema Egyptian Magic pentru ca am un ten sensibil si uscat. Sunt curioasa de efectul ingredientelor naturale pe care aceasta crema le contine.

Anonim spunea...

lA MULTI ANI !
Imi doresc acesta crema deoarece Jessica Capshaw,o adora iar eu o ador pe ea!

Magda spunea...

La multi ani!
Am auzit de pe diverse bloguri de beauty de crema asta si mi-as dori sa o incerc. Nu am comandat-o pentru ca mi se pare cam scumpa si nu voiam sa fac o investitie asa, pe neincercate :)

Georgiana State spunea...

La multi ani Adela !
Imi doresc si eu un strop de magie la cutie :-) Am citit reviewul si cred ca este exact ceea ce-mi trebuie si mie ! Am tenul si pielea sensibile,am nevoie de o hidratare intensa , dar si un tratament totodata, ptr a scapa de senzatia de piele care strange si de toate problemele aferente vremii neprietenoase la care pilea mea reactioneaza cam..nabadaios :-( In plus, buzele mele cer si ele magie !!! nu reusesc cu nici un balsam sa le hranesc suficient si sa fie moi si catifelate :-) Tare mult mi-ar placea sa incerc Egyptian Magic ! Multumesc !

Andra spunea...

Doresc sa incerc aceasta crema fiindca eu cred in magie :) si pentru ca fata mea chiar are nevoie de o crema magica in perioada asta :)

Larisa spunea...

Multumim mult pentru aceasta ocazie de a castiga o crema benefica pentru orice ten in acest sezon rece ce afecteaza foarte tare tenul.
Mi-as dori tare mult sa incerc crema pentru ca am citit foarte multe lucruri benefice despre ea si as vrea sa o impart si cu mama care mai mereu se plange de tenul ei uscat.
Felicitari pentru acest minunat blog!

AndreeaCostache spunea...

Buna, la multi ani (magici, toti :P)!

Mi-as dori sa incerc fiindca am niscaiva probleme cu tenul meu iarna..de obicei este un ten mixt, dar iarna nu stiu cum reusesc si se schimba aproape la 180 de grade..uscat..mai ales mainile...in princpiu sunt curioasa daca exista intr-adevar ceva asa magic :)

Yve spunea...

La multi ani! Imi doresc crema asta pentru ca este foarte buna pentru pielea uscata

Unknown spunea...

La multi ani! MI-as dori crema pentru a o darui mamei mele, cred ca este perfecta pentru tipul ei de ten pretentios.

Carmen M spunea...

La multi ani!!
Pentru mine este o crema prea grasa, dar mi-as dori foarte mult sa o dau surorii mele, care este insarcinata si are nevoie de o crema naturala si eficienta pentru burtica.
Numai bine!

Aurelia Dumitru spunea...

La multi ani, Adela si multumim pentru concursul "magic".
Mi-as dori sa incerc crema pentru buze (am buzele crapate non-stop, orice as face) si pentru ceva probleme cu bataturile pe degetele mici de la picioare, oare o merge?

Unknown spunea...

Bună și un La mulți ani călduros!
Îmi doresc foarte mult crema deoarece pielea mea a avut foarte mult de suferit după o varicelă de astă vară :(. am luat-o de la sora mea mai micuță și eu și mama. iar de atunci pielea mi se usucă în mod constant de la mentolul folosit atunci. Alte creme nu prea își fac efectul, mi-aș dori să încerc această cremă să vad dacă merită investiția, o mostră nu poate satisface tot corpul:(..crede-mă, nu-s cea mai fericită persoană din lume însă tot caut remedii, nu mă las una cu două.
o zi frumoasă!! :D

Veronica Picioroaga spunea...

De mult timp imi doresc o crema de calitate, care sa imi hidrateze pielea afectata de vremea rece. Am citit multe reviewuri si sunt sigura ca aceasta crema face minuni, drept pentru care as vrea tare mult sa o incerc!

Diana S spunea...

Am tot citit de crema asta, incat mor de nerabdare sa o incerc si SIMT ca va fi potrivita pentru mine

Second Love spunea...

Buna Adela, mi-ar placea sa incerc crema deoarece pana acum nu am simtit cu adevarat ca ceea ce am folosit a reusit sa imi hidrateze tenul. Am incercat de la Nivea la Dior si nimic :(

Vero spunea...

Imi doresc aceasta "crema magica" deoarece tenul meu este unul sensibil, iar de la o vreme nu prea mai suporta nici un fel de chimicale. Cred ca este crema ideala pentru o piele intoleranta si un ajutor de nadejde in anotimpul rece. Ramane sa o incerc.

Un an magic plin de surprize frumoase!

Vero spunea...

Imi doresc aceasta "crema magica" deoarece tenul meu este unul sensibil, iar de la o vreme nu prea mai suporta nici un fel de chimicale. Cred ca este crema ideala pentru o piele intoleranta si un ajutor de nadejde in anotimpul rece. Ramane sa o incerc.

Un an magic plin de surprize frumoase!

Anca M. spunea...

Asa cum am expus si la giveaway-ul Egyptian anterior am tenul uscat si sunt mereu in cautare de o crema care sa ma scape de senzatie de "piele care te tine". Tocmai am terminat o crema de la Avene si pot spune ca a fost ok, dar nu suficient de hidratanta in special acum iarna. Asa ca as fi mai mult decat fericita sa incerc aceasta crema "magica".

alessa spunea...

La mulţi ani magici, Adela!

Am folosit eşantionul şi m-a convins, are proprietăţi uimitoare :)

Irina S. spunea...

La multi ani buni tuturor! O vreau pentru ca am auzit de ea si sunt curioasa ce si cum face, dar si pentru ca de doi ani, in urma sarcinii, am pielea foarte uscata si ma mananca tare. Dupa zeci de solutii incercate, as dori sa vad ce magie iese de aici. Multumesc!

claudia_mami spunea...

La multi ani !noul an sa aduca mai multa liniste ,fericire si realizari pe toaote planurile .am citit parerea ta despre crema si miar face placere sa o incerc avand in compozitia ei numai produse naturale care sunt foarte benefice organismului si pieli poate magia va deeni realitate si pentru mine care mereu ma confrunt cu o piele uscata si crapacioasa .

Camelia Andrasescu spunea...

Draga Adela iti doesc si eu ca acest an sa-ti aduca numai bucurie, sanatate , impliniri, oameni frumosi in jurul tau si tot ceea ce mai ai tu nevoie.
Mie mi-ar placea sa incerc aceasta crema pentru ca uneori, desi tenul meu este mixt, am perioade in care simt nevoia unei creme foarte hidratante, mai ales in timpul iernii. Testata fiind de tine si apreciata sunt tare curioasa in privinta ei!

Camelia5 spunea...

In primul rand, LA MULTI ANI si sa dea Domnul sa avem un an implinit, presarat cu bucurii mici si mari dar, in principa, sa fim sanatosi.

Oare mai are nevoie de ceva justificari aceasta crema magica?
Mi-o doresc de muuult, da...am zis-o si aici, am zis-o si in alte parti, insa am ramas doar cu curiozitatea. Citind si testimonialele de pe site-ul lor, am devenit si mai curioasa: imi doresc si eu aceasta crema care sa-mi lase pielea stralucitoare si cu acel aspect tanar si sanatos, crema la care sa nu renunt. :-)

v_tina spunea...

Heyaaa!

Eu mi as dori crema pentru ca am observat in ultima perioada ca am o problema cu carlaiele si mi se cojesc destul de tare as spune. De obicei patesc acest lucru iarna si nu prea stiu cu ce sa ma dau.

Multumim frumos!!!

Noemi Zubreczky spunea...

La multi ani!
As dori sa incerc aceasta crema, deoarece am tenul foarte uscat iarna, iar dupa descrierea ta, ar fi perfecta pentru mine.

Veronica Soare spunea...

Bonjour, Adela!

Mi-ar placea sa incerc aceasta crema fiindca tenul meu iubeste cremele ce contin propolis si ceara de albine,poate ca aceste ingrediente au un efect magic, dar si pentru ca tu vorbesti atat de frumos despre crema asta incat nu pot decat sa am incredere in ea si sa mi-o doresc.

Un an nou cu minuni si magie.

blueroses spunea...

Am citit review-uri pentru cutiuta aceasta magica si mi-ar placea sa ajunga si pe noptiera mea. Tenul meu are rareori crize uscate, in schimb mainile au periodic niste perioade uscate pe care le calmez, dar scap greu de ele si am incercat o varietate de creme de maini si de corp, unturi si alte minuni; poate lipsea magia. Deci, bafta mie!
Multumim pentru cutia magica, un 2014 plin de magie, bucurii si impliniri.
P.S. Mi-a placut status-ul de pe FB de la Freddy Mercury citire - "It's a kind of magic". Poate dupa aplicare ajung sa cant si "Love of my life" :D

claus web spunea...

Cam tarziu am descoperit concursul, dar crema mi se pare extraordinara. Am vazut in ea echivalentul dragei mele creme din laptisor de matca sau cea din galbenele..:) Data viitoare voi fi mai receptiva.