joi, ianuarie 23

JUST PERFECT

Daca spui Brunello Cucinelli, ma gandesc imediat la cele mai pufoase pulovere de casmir atinse de mine vreodata, dar de data aceasta am ales/vazut o pereche de ghete pe care le socotesc, cum altfel, just perfect. Impecabil finisate, usor de mixat (cu fuste, rochii sau slim jeans) si cu un toc inalt si comod. Model simplu, clasic, cu atat mai valoros cu cat ghetele au genul acela de piele care devine si mai frumoasa cu trecerea timpului. Stiu ca toata lumea se concentreaza in acest moment pe frumoasele si delicatele colectii de primavara (in nuante candide, adorabile, pastelate) insa am fost anuntata de ANM ca incepand de maine se va asterne zapada si in Bucuresti, asa ca nu am timp sa visez, propunerea mea aceasta este, cel putin deocamdata:

11 comentarii:

Andreea spunea...

Oooo, da, sunt superbe!

Choose to shine spunea...

Ce frumoaseeeeee <3
http://chose-to-shine.blogspot.com/

Dia spunea...

Sunt dementiale, dar cred ca au si un pret de iti vine rau. :D

Ioana spunea...

Simt ca au fost create pentru mine.

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Vai cat imi plac! Sunt superbe!

Alexandra G. spunea...

imi plac maxiiiiimmm

Camelia Andrasescu spunea...

Impecabile, intr-adevar!

Cecilia spunea...

Foarte frumoase! Cred ca ar rezista testul zapezii si al ghetii in cazul unei plimbari. Plus ca sint si chic!

Cosmina spunea...

Sunt foarte frumoase si chiar ti se potrivesc sau asa consider eu :D Tare curioasa sunt daca le porti astazi, cum se vor comporta pe umezeala.
Sa le porti cu palcere! :*

adela sirghie spunea...

Nu le-am cumparat, doar ma gandesc la ele. Dar ai dreptate, si eu am observat ca in general pun la rubrica JUST PERFECT numai lucrusoare care cred ca mi s-ar potrivi.

Annamaria spunea...

Tare dragute, imi plac si mie mult :)!