marți, ianuarie 28

PAESE BAMBOO POWDER


Inainte de #beautybloggersmeeting2, brandul Paese nu exista pentru mine. Dar am castigat la tombola evenimentului (lucky me!) si m-am trezit in brate cu trei produse, dintre care unul mi se potriveste, iar celelalte doua, din pacate-mai putin:(
Am castigat un fond de ten long-lasting pentru tenul uscat intr-o nuanta mult prea inchisa pentru mine chiar si pe timp de vara+ un ruj lichid Manifesto- pe care l-as fi vrut intr-o alta culare decat roz. Da, stiu ca toata lumea sustine sus si tare ca rozul te intinereste si iti da prospetime… nu neg, nu sunt make-up artist, insa de cele mai multe ori culoarea aceasta ma enerveaza si ma plictiseste, cred ca sunt variante mai interesante de atat.
Un peach, un corai,  multe variante de nude, apoi vine, dupa nuantele fructelor de padure, poate, un roz.
Dar nu m-am suparat (dimpotriva!), caci Destinul a fost totusi generos si al treilea produs este absolut minunat. Este vorba de o pudra pulbere Bamboo powder cu proteine de matase.
Este un produs dedicat tenului mixt/gras (cu exces de sebum), asa ca l-am folosit zi de zi, mai ales ca nu mai cumparasem pudra pulbere de ani de zile. Pe cea compacta, translucida, pe care o am, o aplic cu o pensula foarte densa(care in mod normal trebuie folosita pentru fdt) deci nu mai vedeam rostul uneia pulbere, care sa imi incarce si mai mult masuta de toaleta.

Culoarea pudrei din bambus Paese este alba. Alba ca zapada. Insa este si translucida, iar in momentul in care ai aplicat-o pe fdt este instantaneu absorbita si matifiaza perfect. Fondul meu de ten "de iarna" nu este oil free, asa ca efectul este fantastic din prima secunda. Contine peste 90% dioxid de siliciu+proteine de matase, ceea ce inseamna ca efectul de matifiere este dublat de o acoperire buna a micilor riduri, linii de expresie si imperfectiunilor unui ten gras(acestea apar uneori peste noapte, de aceea dimineata e mai bine sa fii pregatita pentru orice eventualitate-atat pentru a trata eficient problema, cat si pentru a o acoperi elegant pana la rezolvarea definitiva). Nu modifica absolut deloc nuanta fondului de ten, reflecta lumina-ceea ce o faceideala si pentru make-up artisti si fotografi. Cea mai buna pudra matifianta folosita de mine pana acum. In zilele linistite, efectul poate dura pana la cinci ore. Desi absoarbe sebumul, nu lasa tenul deshidratat, aceasta calitate se datoreaza proteinelor de soia. Nu incarca porii, ii face mai putin vizibili. Nu are putere de acoperire mare.

30 ml. Fara parabeni. Este socotita drept o alternativa vegetala la pudra minerala.
O gasiti pe BeautyOne si/sau BeautySpell, 112 lei este pretul ei. Ambalajul este simplu, auster chiar. Mi-ar fi placut ceva care sa para nu neaparat elegant, ci mai rezistent macar.

8 comentarii:

Adina Aruştei spunea...

eu am doar un fard Paese si vorba ta, inainte de el, nu exista brandul acesta pentru mine.
Imi place!

Ioana spunea...

Nu am tenul gras (din contra, e chiar supărător de uscat) dar muream de curiozitate să văd despre ce este vorba :) E prima dată când aud despre acest brand.

Alice wonders spunea...

Ce bine suna, cand mai termin din stocul actual poate o voi incerca.

Anonim spunea...

Nu am vreun produs Paese desi ma tenteaza sa-mi iau si eu un produs pentru a vedea cum e :) interesanta pudra si cred ca mi-ar prinde bine si mie una din aceasta :D

Flori spunea...

Mie imi trebuie ( as in nu mai am deloc) o pudra translucida. Am tenul uscat cu zona T un pic mai grasa. E buna oare pudra si petru mine sau ma rezum la una clasica minerala? Pana acum am avut Too Faced, parca.

adela sirghie spunea...

@Flori: ar trebui sa o folosesti numai pe zona T

Hanna spunea...

Buna Adela,

Ma uitam acum la pudra asta, pentru ca mi-ar fi folositoare; dar am observat ca exista si rice powder, care face .. cam acelasi lucru?! sunt in dubiu despre ce sa cumpar. si eu am tenus un pic uleios, as zice ca-i oily/combination. any suggestion?
thanks,
Ana

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: nu am incercat rice powder, dar, urmarind descrierea, cred ca bamboo powder este mai puternica, deci este pentru un ten mai "uleios"