vineri, ianuarie 31

Am incercat:MAX FACTOR EXCESS VOLUME IMPACT MASCARA


Am vazut ca blogosfera de gen a semnalat deja, cu mare entuziasm,  noua lansare de la Max Factor, dar cum eu deja il folosesc de o saptamana, cred ca a venit vremea sa tragem impreuna niste concluzii. Desigur, am laudat deja pe acest blog 2000 Calorie, care este castigatorul de pana acum al raportului calitate-pret, o categorie destul de grea, caci exigentele sunt mari. Cred ca l-am avut de vreo cinci-sase ori si de fiecare data cand s-a ivit o mascara noua de la Max Factor, eu tot 2000 Calories am cumparat. Nu am putut niciodata alege altceva, caci in ochii mei, era desavarsita.

Excess Volume nu a fost cumparat, ci a fost primit, frumos impachetat, inainte chiar de a fi lansat, ca sa-mi strice mie viata linistita si traiul bun pe care le aveam cu vechea mascara, pe care o contabilizam sa vad daca rezista sau nu 12 luni.
Ei bine, m-am lasat sedusa: eu asa tub mare si gros cum e Excess Volume nu am vazut in viata mea, credeam ca toate sunt lunguiete si subtirele:)

Dupa cum v-ati dat seama din poza, lucreaza cu doua capete de balaur:

1-Extreme volume-capatul de baza, ce contine ceara, pigmenti de culoare inchisa si sfere pentru volum, pentru a ingrosa genele. Are un efect optic modest, il poti folosi daca vrei ca mama soacra sa creada ca tu "de fel" esti fata buna, nemachiata, supusa si devreme acasa si bine intentionata pe deasupra.
2-Dark laquer- aseaza o culoare neagra si lucioasa peste ceara pe care a lasat-o primul capat. Dintr-o data, ca prin farmec, vorbim despre o alta dimensiune, te oglindesti si parca ai alte gene: lungi, negre, lucioase, dese, groase.
Pot sa spun ca ii dau nota maxima, pe mine Max Factor nu m-a pacalit niciodata. Adica nu mi-a pacalit asteptarile. Nu mi-a promis gene de sapte ori mai dese si la numaratoare nu mi-a iesit nici macar pe aproape, de altfel eu nici nu as putea suporta asa o padure lipita de ochi, sa nu mai pot privi gales.

In afara de volum, trebuie sa mentionez ca m-a cucerit luciul care ramane pe gene: discret, elegant, cum numai Le Volume de Chanel a mai lasat pe genele mele. Se comporta bine, nu lipeste genele, nu lasa in urma lui guguloaie pe care trebuie sa lichidezi cu betisoarele. Si da, volumul e maxim.
Nu am stiinta ca ar fi waterproof, dar nu se ia decat cu demachiant bifazic. Am incercat, dar degeaba, a ramas lipit pe gene, bine ca am gasit in dulapior bifazicul, altfel dormeam "rimelata". E un amanunt de care trebuie sa tineti cont daca decideti sa il cumparati. Acum acest lucru poate nu va incanta prea tare, dar trebuie sa vedeti si partea buna: daca afara ninge, viscoleste/ploua, nu e chip ca mascara sa plece de pe genele tale si sa iti inegreasca fata. E rezistent si fidel: ramane cu tine. Cu bifazic se dizolva repede si usor.
Pretul-aprox 60-63 lei

11 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Eu abia azi l-am primit, chiar sunt curioasa cum o sa arate pe genele mele :D

Ioana spunea...

Multumesc pentru review, am aflat cam tot ce ma interesa. Din pacate, daca nu se demachiaza usor, nu cred ca o sa il cumpar. Mai am o mascara waterproof si urasc partea cu demachiatul. Am impresia ca am ciment pe gene, nimic nu o "topeste" :)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Inca nu l-am deschis, dar m-ai facut tare curioasa si maine cred ca ma dau cu el.
Si mie imi place mult 2000 Calorie. :)

adela sirghie spunea...

@Ioana: cu demachiant bifazic se sterge foarte usor. Cu cel pentru ochi sensibili nu se demachiaza, chiar daca insisti. Nu scrie nicaieri ca e waterproof si nu lasa impresia aceea urata de ciment pe gene. Doar ca ai nevoie de un bifazic. Eu am unul de la Nivea, face fata cu brio.

adela sirghie spunea...

@Dara: si eu mai aveam unul inceput, dar nu am rezistat: cum l-am vazut, cum l-am desigilat.

adela sirghie spunea...

@Alina: eu cred ça toate review-urile vor fi pozitive, cred ca va lua locul 2000 calories

Diana spunea...

chiar vazusem acest rimel ieri intr-un dm... asteptam sa citesc parerile fetelor care l-au testat deja... totusi, deocamdata nu l-am cumparat si ma intreb daca nu va fi prea greu de demachiat ...
deocamdata raman la l`oreal volumissime x4, pe care l-am recumparat ieri si pt mine e mai ok decat 2000 calorie...

adela sirghie spunea...

Se demachiaza usor cu un bifazic. Nu merge cu demachiant normal. Daca tii cont de acest lucru, e o mascara perfecta.

Hapi spunea...

De mascara 2000 Calories e prima data cand aud.
daca as avea timp sa imi scriu si eu topul cu produsele preferate de make up pe 2013! Poate reusesc....

Marioara spunea...

Buna Adela,poti te rog sa-mi faci un top cu cele mai bune exfoliante pentru ten,folosite de tine de-a lungul timpului ? Am incredere in recomandarile tale !

adela sirghie spunea...

@Marioara
Microdermabraziunea de la dr Brandt este pe primul loc
pe locul doi-am trei produse: Skeen+,
Gommage de la Academie Acadaromes si Pschitt magique de la Garancia
am scris despre toate trei.
Microdermabraziunea este puternica, celelalte sunt soft
Acum folosesc gomajul de la Academie Acad'Aromes.