vineri, ianuarie 24

Ghici ghicitoarea mea...

Destul de dificil de gasit matza de data aceasta…sau mi s-a parut?

21 de comentarii:

Lorena's blog spunea...

e pe masa?:D

Mila spunea...

Am impresia ca sta pe un scaun si i se vede doar capul, in stanga scaunului din mijlocul pozei.

Eduard spunea...

Am vazut din prima pisica, este chiar in mijloc!

adela sirghie spunea...

Nu, nu a ghicit nimeni pana acum. De data aceasta am publicat toate comentariile trimise pana acum, dar nu a vazut-o nimeni…

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Eu o vad pe masa! :)

Annamaria spunea...

Eu recunosc o urechiusa de pisicuta pe masa, in stanga acesteia si a scaunului cu servet alb pe spatar. Am I right? :)

Annamaria spunea...

Hmmm....sau e aproape de varful bradului, in picioare, cu urechiuse negre?

adela sirghie spunea...

ghicitoarea este grea, asa ca va mai dau un indiciu: pe masa este doar abajur-ul veiozei

Oana spunea...

In spatele scaunului din stanga...

pop aurelia spunea...

Am vazut din prima pisica, este chiar in mijloc!

Annamaria spunea...

Este cumva, pe randul al doilea sau al treilea de crengi ale bradului de jos in sus, tolanita, cu negru si burtica alba? :)

Anonim spunea...

sub ramura bradului

Annamaria spunea...

Adela, curma-mi suferinta de cateva zile, te rog, si spune...unde se ascunde matzifer? :)

adela sirghie spunea...

E o mitzi mica si roscata in spatele scaunului din stanga...

Annamaria spunea...

Uf...peste tot vedeam numai pisicute, dar acolo nu :))

Alexandra G. spunea...

eu n-o vad nici macar in spatele scaunului... mi se pare ca vad scaunul de la biroul din fata geamului care pare ca o pisi :)) studiez poza de cateva zile :))

adela sirghie spunea...

@Alexandra: sa mai cerem o parere avizata atunci:)
Poate ne raspunde cineva….

alex_and_ra spunea...

Am gasit poza la dimensiune mai buna: http://www.nn.ru/data/forum/files/2011-10/41180440-17150925.jpg

Mitzi e in centru, dupa spatarul scaunului si are o privire tare frumoasa :)

adela sirghie spunea...

Eu tôt mica si roscata o vad, ca prima oara, dar si acolo unde spuneti voi pare sa fie ceva...

Alexandra G. spunea...

da, e in centru dupa spatarul scaunului :)) ce vezi tu, Adela, e chiar o sticla de suc... se vede f bine :)) Cat m-am chinuiiiiittttttt s-o gasesc

Annamaria spunea...

Ahaaaaaa am avut dreptate! :) :)