luni, martie 2

TINY LITTLE VEST

Tendintele din aceasta primavara readuc in prim plan cateva piese pe care le cunoastem deja de ani buni, printre care bermudele, blugii albi, denim combinat cu denim, pielea, evazatii si micutele vestele inchise cu nasturi.


Am in dulap cateva piese vintage, din anii '90, pe care le-am purtat pana cand m-am plictisit de ele, asa ca atunci cand au iesit din trend, le-am abandonat si eu, fara sa simt vreo remuscare. Forma preferata era cea de tip costum, cu talia marcata si inchisa cu nasturi. Daca ma gandesc bine, fara sa rascolesc dulapul pentru confirmare, mai am fix sase bucati, intrate in colectia mea capsula, dar au fost mai multe, am mai dat dintre ele: una alba Stefanel, una neagraH&M, una bleumarin Moschino, una gri saseasca din canepa, una bej Ted Lapidus si una, cea mai veche, de la Stephanik Anais, un magazin care a aparut dupa Revolutie, pe Magheru, langa Scala, acum e un ING, ma gandesc ca ar fi foarte interesant daca si-ar mai aminti si altcineva de el.
Motivul pentru care am atat de multe, in ciuda faptului ca am si dat dintre ele, este faptul ca le purtam zilnic, la orice. Chiar si la plaja le purtam, era un fel de semnatura fashion. Anii '90!
Desi poate ca acum poate parea un element nou, pentru ca a disparut atatia ani de pe firmament, micuta vesta cu nasturi este una dintre cele mai versatile piese de vestimentatie. Mi se pare mult sa le porti sub sacou, mult prea business pentru mine, asa ca iata cum le poti purta: pe pielea goala, cu sutien in aceeasi nuanta, cu top sau camasa intr-o culoare contrast, peste o rochie boho chic sau orice fel de rochie, cu jeans, cu bermude, cu short, cu fuste.. Mie nu mi-a placut niciodata sa agat accesorii tip brosa de ele, dar am combinat mereu cu esarfe de matase, cu coliere statement sau pandantive. Cred ca acum as putea incerca si cu colier lung de perle cu nod la mijloc, in spirit de fronda.
Iata cateva variante pe care vi le propun: