sâmbătă, martie 21

PRIMAVARA PIERDUTA A ANULUI 2020


Am inceput sa ma gandesc la noile lansari de parfumuri ca la o lume deja disparuta, cumva asemanatoare cu teribila perioada de dinainte de 89, cand te puteai uita, rar de tot, daca faceai rost de o revista, la reclamele din Vest. Nu imi dadeam seama, pe vremea aceea, de ce un nou si fabulos parfum Guerlain ar avea nevoie de reclama, cand, ma gandeam eu, lumea ar sta de dimineata la coada, doar sa aiba sansa sa cumpere asa o minunatie. Daca l-ai fi cumparat si dus acasa, ar fi fost evenimentul lunii, in primele zile ai fi fost atat de coplesita de eveniment, incat nici macar nu ai fi indraznit sa il desfaci. Placerile erau atat de putine, incat trebuiau prelungite, sa te tina cat mai mult. Notiunile de rasfat, de abundenta, imi erau total straine. Sa testezi un parfum frantuzesc in magazin inainte sa il cumperi-eu nu imi amintesc de asa o varianta fantastica. Desigur, foamea de frumos nu dispare niciodata, sufletele nostre vor ramane mereu insetate de aceasta dimensiune transformatoare. Cherry Blossom Millesime Limited Edition, doar 200 de minuni, a fost creat in colaborare cu casa de design si accesorii Maison Massillon.
Acest parfum nu va fi comercializat in Romania. O mica selectie Guerlain puteti gasi online AICI

Niciun comentariu: