joi, iunie 23

Just perfect...

Nu-mi amintesc sa imi fi placut vreodata vreun outfit purtat de Heidi Klum, insa acesta m-a atras din prima clipa. In special ochelarii de soare, care sunt punctul de atractie, dar o suspectez ca i-a furat de la raionul de copii. Cred ca prima mea pereche de ochelari, pe care am primit-o cand am implinit frumoasa varsta de trei anisori, aratau la fel:)
Daca o sa gasesc ceva asemanator, cu siguranta imi voi cumpara si eu, mai ales ca in ultima vreme ma atrag tinutele relaxate si in culori neutre. La care trebuie sa adaug un punct funny, sa nu par prea serioasa. Si bineinteles, voi purta si rujul portocaliu de care tocmai v-am povestit mai jos.

10 comentarii:

Zuzele spunea...

Vezi la H&M ochelari colorati :D

adela sirghie spunea...

Eu inca sunt suparata pe H&M, de cand mi s-a rupt bluzita de matase dupa cea de-a doua purtare, asa ca nu mai vreau sa aud de ei. Ah! si mi s-a mai rupt intre timp un tricou alb de bumbac-purtat si el doar de cateva ori. Dar ma gandeam sa caut pe la raioanele de copii ochelari de genul acesta, cred ca de aici a venit acest trend:)

ABeautyTale spunea...

vreau si eu ochelari din astia!!!!

Ionouka spunea...

Dragelor, nu mai purtati ochelari de soare de plastic care nu va apara ochiul de ultraviolete. Ii pacaliti cu lentila inchisa la culoare, pupila se dilata relaxata, iar razele nocive va distrug incet fundul de ochi.
Sint cool si funny, stiu, dar nu e deloc cool sa nu mai vezi la 40 de ani. Plus ca distrugerea fundului de ochi e un fenomen ireversibil.
Nah, nu vreau sa sun ca o baba, dar e pacat de ochisorii vostri frumosi... zic si eu.

adela sirghie spunea...

Sigur, asa este...
Dar eu ma refeream la ramele de plastic:)

Laura spunea...

Si eu am avut un tricou de bumbac de la h&m pe care n-am apucat sa-l port decat cateva luni pentru ca s-a largit la gat si arata rau...Si cei de la Ray Ban au la Wayfarer rame colorate.

Anonim spunea...

Cred ca ochelarii purtati de H.K. sunt de la h&m :))

Dar gasesti cam la toate firmele, sunt un mega trend vara asta.

uite:

http://www.amica.de/mode/sommer-special/sonnenbrillen-2011-verliebt-in-farbe_did_4262.html


Claudia

adela sirghie spunea...

@Claudia: da, si eu am mai vazut rame colorate in mai toate revistele, dar pana astazi nu m-au atras, nu stiu de ce. I-am ignorat total. O sa incep sa caut sa aprofundez subiectul:)
xoxo

Black Orchid Makeup Reviews spunea...

Eu cred ca sunt astia de aici, din colectia noua ;)
http://www.youtube.com/burberry

adela sirghie spunea...

:)Foarte frumosi!