vineri, iunie 24

Pedro del Hierro y viva Espana!

De fiecare data cand ajung in Spania intru in magazinele unui creator pe care il gasesc foarte interesant si care se numeste Pedro del Hierro. Nu stiu cat de cunoscut este pe plan international, dar are exact genul de haine lejere, relaxate, stylish si cu un aer de vacanta efortless chic, dupa care ma dau eu in vant in ultima vreme. Foloseste tesaturi fine, naturale, in special bumbac si in. Nu am vazut nicio fibra sintetica. Mi se pare un fel de Comptoir de Cotonniers spaniol. Puteti gasi creatiile lui AICI, insa daca ati planificat o vacanta in Spania, nu ezitati sa intrati in magazinele care ii poarta numele:)
              
 Poti gasi si tinute de seara foarte interesante la Pedro del Hierro:

5 comentarii:

Mimoza spunea...

Adela, daca ma duc in Croatia, ce imi recomanzi, sau ce "s-ar merita" ?

adela sirghie spunea...

Eu nu am fost niciodata in Croatia...
Dar iti urez Vacanta frumoasa!

Zuzele spunea...

Si mie imi place creatorul cu pricina! Am prezentat cateva rochite mai demult: http://www.pentrudive.com/2011/03/rochite-frumoase.html

adela sirghie spunea...

Eu am o rochita alba, superba, cumparata in urma cu vreo patru ani, dar si alte lucrusore casual, foarte dichisite toate.

stilistele spunea...

minunata cea de seara ;)