miercuri, iunie 22

jurnalul meu din vara lui 2011-a patra parte



In urma cu doua zile- mai precis luni la ora 15,30, cu cateva minute inainte de o ploaie nebuna si calda de vara bucuresteana, am avut programare la un tratament facial la Shades Beauty Lounge, la Tatiana-cosmeticiana la care merg in ultima vreme,  lucru pe care probabil il stiti, deoarece am descris pe blog ultimele vizite la saloanele de infrumusetare. Nu vroiam sa las sa treaca Sanzienele fara un facial "ca la carte". Motivul pentru care iarasi am amanat mersul la cosmetica mai bine de trei luni este ca tenul meu arata bine. Chiar imi place cum arata si nu pot sa ii (mai) aduc nicio singura invinuire majora. Si totusi, Tatiana a considerat ca am nevoie de un tratament de dezincrustare si de temperare a sebumului, deoarece este vara si tenul meu lucea mai mult decat in alte dati. Eu cred ca prima oara am ajuns la ea in toamna anului trecut, cand tenul mixt nu era supus cu cruzime razelor solare, ca acum. Insa acesta a fost cel mai placut tratament facial de pana acum, iar la plecare fata mea era foarte luminoasa, curata, nu se zarea nicio urma, desi extractia punctelor negre a fost lunga si putin dificila, ca de obicei. Sa nu ma intelegeti gresit, stiu ca am nevoie de extractie, insa aceasta, daca e facuta cu dedicatie, scurteaza de obicei masajul de la final-de care simt ca am din ce in ce mai multa nevoie.

 Ei bine, trei lucruri majore imi repeta Tatiana din noiembrie, de cand ne cunoastem:
1 -l-am pus primul, pentru ca il consider cel mai important in acest moment: sa nu mai stau incruntata sa nu mai stau incruntata sa nu mai stau incruntata!!! Aici are dreptate si mereu sunt prinsa pe picior gresit, iar cuta dintre sprancene se tot adanceste pe zi ce trece. Mi-a spus de atatea ori acest lucru si ma simt atat de vinovata din aceasta cauza, incat a devenit obisnuinta sa fac verificari daca stau relaxata cand ma uit la televizor, sau lucrez la computer sau merg la plimbare. Daca cineva iti tot spune si iti tot spune, inregistrezi si tu intr-un final si...uite asa am ajuns eu sa ma gandesc la Tatiana de cel putin cateva ori pe zi.
2 -sa nu ma mai dau cu parfum in spatele urechii, sa nu mai apara constelatii inestetice pe mandibula. Aici m-am conformat 100% si nu au mai aparut. Deloc. Ceea ce inseamna clar ca parfumul meu fin era responsabil cu aceasta problema.
3 - sa merg mai des la tratamente-si aici inclin sa cred ca iarasi are dreptate, deoarece am mare nevoie de masaje lungi la finalul tratamentelor. In caz contrar, cele doua ore alocate se vor duce pe extractie, iar eu voi ramane putin nefericita, cu gandul la ccuta aceea teribila dintre sprancene.
La final, dupa mini-masajul efectuat, mi-a aplicat o masca pe baza de argila verde-kaki de la Thalgo(cu aceste produse a efectuat intregul tratament de dezincrustare) care mi-a placut foarte mult, am de gand sa insist si data viitoare sa o foloseasca, pentru ca m-am gandit ca poate datorita ei tenul meu arata atat de bine dupa extractie.
Asadar, astazi fiind miercuri, pot sa spun ca acesta a fost cel mai reusit tratament de pana acum: nicio urma  nicio umbra, niciun nor pe fata mea, desi altadata mai ramaneau mici semne care treceau in cateva zile. Asadar, voi fi o Sanziana cu tenul curat:)

De obicei, cand mergeam la Tatiana, aveam programate si mani+pedi+tuns+spalat, dar de data aceasta nu a mai fost cazul, deoarece ma rasfatasem cu acestea in urma cu cateva saptamani, inainte de a pleca la Barcelona. Insa atunci am gasit doua noi persoane la Shades pe care sper sa le vizitez curand:)
Pentru mani+pedi am apelat la Liliana, care m-a rasfatat cu un nail Spa de zile mari+ oja Opi, Red My Fortune Cookie. A avut mare grija sa ma simt bine si mi-a tratat picioarele ca si cum ar fi fost printese, intentionez sa ma reprogramez cat de curand, m-am trezit ieri cu cateva basicute de sezon de la sandale inalte+mers pe jos, iar fata aceasta finuta chiar m-a facut sa astept cu mare bucurie momentul reintalnirii noastre.
Pentru hair-cutting am apelat la Dani de data aceasta si am avut parte de cel mai rapid tuns din toata viata mea. A scurtat parul cu trei cm(exact cat i-am cerut) si a luat si din calota alti trei cm, pentru ca ma plangeam ca vara parul meu -care in general nu are mai deloc volum, se pleosteste si se inmoaie orice i-as face. Nu imi dau seama daca acum am mai mult volum decat inainte, insa mi-a placut cum m-a tuns, deci il recomand, in special daca sunteti foarte grabite si vreti sa fiti gata intr-un sfert de ora.

LATER EDIT: pentru inscrieri la giveaway-ul Noptii de Sanziene va rog intrati AICI

3 comentarii:

alma spunea...

Buna Adela,iti urmaresc zilnic blogul,il consider extrem de useful.
Poti sa imi spui si mie cum se numeste masca pe care o foloseste Tatiana pt a-ti deschide porii si a putea face mai usor extractiile?

adela sirghie spunea...

Tratamentul a costat 350 lei si a durat doua ore pline. Etapele au fost aceleasi ca la ultimele trei tratamente, pe care le-am mai descris pe blog, de aceea nu le-am mai trecut in revista astazi.
Iata un link: http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/11/beauty-lounge.html
Insa poti sa dai search "shades" pe casuta cu google a blogului, am descris procedura de fiecare data.
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Alma:)
E un gel de la Ana Lothan, pe baza de plante 100%, peste care aplica un film osmotic. Lasa gelul sa actioneze zece minute inainte de a incepe extractia propriu-zisa.
xoxo!